گوشی‌های جدید الکاتل ممکن است هفته‌ی آینده معرفی شوند - تکفارس 
گوشی‌های جدید الکاتل ممکن است هفته‌ی آینده معرفی شوند - تکفارس 

گوشی‌های جدید الکاتل ممکن است هفته‌ی آینده معرفی شوند

حمیدرضا مزدورانی
۲۶ دی ۱۳۹۶ - 11:52
گوشی‌های جدید الکاتل ممکن است هفته‌ی آینده معرفی شوند - تکفارس 

نمایشگاه CES 2018 در حوزه‌ی معرفی گوشی‌های هوشمند عملکرد خوبی نداشت. به عنوان مثال سری گوشی‌های ۱ و ۳ و ۵ شرکت الکاتل، که انتظار می‌رفت در این نمایشگاه معرفی شوند اما این اتفاق نیفتاد.
اما اوضاع به این بدی هم نیست حداقل قیمت این سه مدل میان‌رده، در طول نمایشگاه تعیین شد. قیمت این مدل‌ها به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۳۰۰ دلار اعلام شد. به هر حال طبق گفته‌های افشاگر معروف، رولاند کواند (Roland Quandt) ممکن است TCL سرعت به خرج دهد و اطلاعات این گوشی‌ها را هفته‌ی بعد منتشر کند.او در توییتر خود نوشته:”اولین گوشی‌های سری جدید الکاتل هفته‌ی بعد آن هم به صورت رسمی معرفی می‌شوند.”

اگر رولاند درست گفته باشد. بیانگر آن است که شاید TCL بخواهد پروسه‌ی معرفی را طولانی‌کند. با اینکه این مسئله می‌تواند هیجان طرفداران را بیشتر کند، اما ما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم از چنین برنامه‌ای حمایت می‌کنیم.
به هر حال TCL در حال گسترش بازار خود ایالات متحده است. همچنین در حال گسترش همکاری با آمازون و دیگر خرده‌فروشان برای افزایش فروش گوشی‌های Unlocked است. این تلاش‌ها به خوبی نشان‌دهنده تمرکز TCL بر روی محصولات آینده‌اش است. پس به نظر می‌رسد این همکاری‌ و تلاش‌ها، موجب مانوردهی بیشتر این شرکت بر روی محصولات جدیدش بشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید