ظرفیت باتری‌های دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9+ فاش شد - تکفارس 
ظرفیت باتری‌های دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9+ فاش شد - تکفارس 

ظرفیت باتری‌های دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9+ فاش شد

مهرداد میرشاهی
۲۶ دی ۱۳۹۶ - 19:00
ظرفیت باتری‌های دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9+ فاش شد - تکفارس 

اخیراً آژانس مخابرات ملی برزیل که با عنوان آناتل (Anatel) شهره است، تائیدیه‌های دو گوشی هوشمند Galaxy S9 و Galaxy S9+ را منتشر کرده است. این سند قانونی حاوی برخی نکات مهم و جالب توجه از جدیدترین پرچمداران شرکت سامسونگ است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

گوشی هوشمند Galaxy S9 شامل باتری‌ای با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود این در حالی است که گوشی Galaxy S9+ به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این باتری‌ها درست مانند گوشی‌های سال پیش این شرکت هستند و تغییر خاصی به خود ندیده‌اند. این دو باتری ولتاژی برابر و معادل ۳٫۸۵ ولت خواهند داشت که به هر دو باتری به ترتیب توانی برابر با ۱۱٫۵۵ وات بر ساعت و ۱۳٫۴۸ وات بر ساعت می‌دهد.

ظرفیت باتری‌های دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9+ فاش شد - تکفارس  ظرفیت باتری‌های دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9+ فاش شد - تکفارس 

شماره مدل‌های این دو باتری مطابق با گزارش‌های پیشین FCC به ترتیب EB-BG960ABE و EB-GB965ABE است. لازم به ذکر است که بخش G960 همراستا با شماره مدل‌های این دو گوشی هشومند است.

گوشی‌های دوگانه Galaxy S9 حاوی تراشه‌های جدید اسنپدراگون ۸۴۵ و اکسینوس ۹۸۱۰ خواهند بود و کارایی بیشتری نسبت به تراشه‌های گرافیکی فعلی دارند. به عنوان مثال، شرکت کوالکوم (Qualcomm)، سازنده سری تراشه‌های اسنپدراگون، وعده داده است که تراشه گرافیکی اسنپدراگون ۸۴۵ نسبت به نسل پیشین خود، عملکرد باتری را ۳۰ درصد بهبود ببخشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید