اطلاعات Meizu M6s پیش از عرضه این گوشی فاش شد - تکفارس 
اطلاعات Meizu M6s پیش از عرضه این گوشی فاش شد - تکفارس 

اطلاعات Meizu M6s پیش از عرضه این گوشی فاش شد

مهرداد میرشاهی
۲۶ دی ۱۳۹۶ - 20:00
اطلاعات Meizu M6s پیش از عرضه این گوشی فاش شد - تکفارس 

چهارشنبه ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) به عنوان تاریخ عرضه عمومی تلفن همراه میزو M6s شناخته می‌شود اما مشخصات و برخی موارد تبلیغاتی این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر شده است که اطلاعات بسیاری را از آن فاش می‌کند. این گوشی جدید اولین تلفن همراه میزو خواهد بود که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌جوید و حسگر اثر انگشت در لبه کناری این گوشی تعبیه شده است. تلفن M6s با تراشه ۱۴ نانومتری اکسینوس ۷۸۷۲ عرضه خواهد شد.

بخش پشتی این گوشی مشابه سبک مینیمال تلفن همراه میزو M6 خواهد بود و شامل دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و فلش LED است. جلوی این گوشی را بیشتر صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن HD+ (1440 * 720 پیکس) اشغال کرده است. همچنین دوربین جلو برای تصاویر سلفی به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

تراشه جدید اکسینوس دارای پردازشگر هگزا هسته‌ای ای است که به دو Cortex-A73 با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز برای عملکرد کلی گوشی و چهار Cortex-A53 با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز برای راندمان برق مجهز شده است. پردازنده گرافیکی این دستگاه Mali-G71 MP3 است. گوشی هوشمند میزو M6s رمی ۳ گیگابایتی خواهد داشت و حافظه آن هم از ۳۲ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

اطلاعات Meizu M6s پیش از عرضه این گوشی فاش شد - تکفارس 

علاوه بر این، مشخصات فاش شده از این گوشی وجود سیستم‌عامل فلایم (Flyme) که بر پایه اندروید ۷٫۰ نوقات (Nougat) می‌باشد را هم تائید می‌کند. باتری گوشی میزو M6s ظرفیتی معادل ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. هنوز قیمت و جزئیات دیگر این گوشی هوشمند مشخص نیست و باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی شرکت چینی میزو باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید