سامسونگ صفحه‌نمایش‌های منعطف خود را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت - تکفارس 
سامسونگ صفحه‌نمایش‌های منعطف خود را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت - تکفارس 

سامسونگ صفحه‌نمایش‌های منعطف خود را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت

حمیدرضا مزدورانی
۲۶ دی ۱۳۹۶ - 18:17
سامسونگ صفحه‌نمایش‌های منعطف خود را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت - تکفارس 

نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تولیدکنندگان هستند تا نظرات کاربران را در مورد محصولات آینده ارزیابی کنند. بنابر اطلاعات یک منبع معتبر اما ناشناس، سامسونگ از فرصت نمایشگاه CES 2018 استفاده کرده تا اشتیاق کاربران را با پیشرفت‌های خود در زمینه‌ی صفحه‌نمایش‌های منعطف مقایسه کند.
سامسونگ در طول این نمایشگاه تنها چند اشاره‌ی کوچک به پیشرفت‌های مهم در توسعه‌ی پنل تاشو داشت که میتوان نتیجه گرفت تولید انبوه این محصولات تا سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده. البته این تنها بخشی از ماجراست. منابعی وجود دو پنل تاشوی سامسونگ، که در وضعیت آزمایش و توسعه قرار دارند را تایید کرده‌اند.
یکی از این پنل‌ها، در مدل احتمالی Galaxy X استفاده خواهد شد. این پنل ظاهرا در ابعاد ۷٫۳ اینچ و با نسبت تصویر ۲۱:۹ طراحی شده است که از وسط تا می‌خورد. حدسی که با اطلاعات قبلی منتشر شده در مورد این دستگاه هم‌خوانی دارد. از وسط تا خوردن این پنل ما را به یاد گوشی‌های تاشو کلاسیک می‌اندازد، در حالی که محدودیت‌های تکنولوژیکی قطعا اجازه‌ی روی هم قرار گرفتن دو طرف صفحه‌نمایش را نخواهد داد. به نظر چیزی شبیه به تا خوردن بدنه‌یMicrosoft Surface Book برای این پنل‌ها عملی باشد. البته در مقیاسی کوچکتر و شکاف ریزتر. تصاویر منتشر شده به ما، در درک این موضوع کمک می‌کند.

پنل دوم طبق اطلاعات منتشر شده، انحنای بیشتری نسبت به پنل اول دارد. مسئولان سامسونگ در این مورد اعلام کرده‌اند که تولید این پنل هنوز با مشکلات بسیار مواجه است و زمان زیادی لازم است تا به توسعه‌ی کامل و بدون نقص دست پیدا کند. این صفحه‌نمایش به عنوان نسل بعدی پنل‌های تاشو معرفی خواهد شد.

با این خبر اطلاعات ما در مورد گوشی منعطف سامسونگ بار دیگر تایید می‌شود. این شرکت به توسعه‌ی صفحه‌نمایش‌های تاشو تا ماه مارس ادامه خواهد داد. در ماه سپتامبر تولید انبوه صفحه‌نمایش، و در ماه نوامبر محصول نهایی را تولید خواهد کرد. پس با این اوصاف می‌توان گفت که مشکلاتی که سامسونگ در مسیر توسعه محصول منعطف به آن اقرار کرده بود هنوز پابرجاست و به طور کامل حل نشده است.
نظر شما در مورد محصولات تاشو چیست؟. آیا این صفحه‌نمایش‌ها می‌توانند انقلابی جدید برای گجت‌های هوشمند باشند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.