فورد و اشاره ای به شلبی GT500 جدید - تکفارس 
فورد و اشاره ای به شلبی GT500 جدید - تکفارس 

فورد و اشاره ای به شلبی GT500 جدید

مهتاب جهاندار
۲۹ دی ۱۳۹۶ - 09:30
فورد و اشاره ای به شلبی GT500 جدید - تکفارس 

درست هنگامی که انتظار داشتیم در نمایشگاه دیترویت شاهد محصول جدید سری موستانگ باشیم، این شرکت علاوه بر رونمایی Bullitt جدید، خبر از در راه بودن نسخه جدید شلبی GT500 داده که با قدرت بالایی از راه می‌رسد.

فورد متاسفانه اطلاعات بسیاری از نسخه جدید شلبی GT500 ارائه نداد و مشخص نیست این خودرو با چه طراحی و ویژگی‌هایی از راه می‌رسد. هیچ خودرویی در هنگام تایید در کار نبود اما این شرکت با انتشار ویدئویی تیزری طرفداران را هیجان زده کرده است. تنها اطلاعاتی که از شلبی GT500 جدید فورد داریم پیشرانه ۷۰۰ اسب بخاری است که رقیبی برای  شورولت Camaro ZL1 با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و دوج Challenger SRT Hellcat با قدرت ۷۰۷ اسب بخار محسوب می‌شود.

آخرین بار در سال ۲۰۱۴ بود که شرکت فورد موستانگ شلبی GT500 جدید را معرفی کرد و از پیشرانه ۵٫۸ لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ ۶۶۲ اسب بخاری بهره می‌برد. این موستانگ می‌توانست به سقف سرعت ۳۳۰ کیلومتر برساعتی دست یابد و مدل جدید نیز انتظار داریم با سرعت بیشتری از راه برسد. شلبی GT500 جدید در سال ۲۰۱۹ به مشتریان تحویل داده خواهد شد و امید می‌رود اواخر سال ۲۰۱۸ رونمایی شود. زیرا شرکت فورد جزئیات تکمیلی و کافی در دسترس رسانه‌ها قرار نداده و بی‌پاسخ کنار رفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.