طرح اشتراکی مرسدس بنز و بی ام و برای خودروهای جدید - تکفارس 
طرح اشتراکی مرسدس بنز و بی ام و برای خودروهای جدید - تکفارس 

طرح اشتراکی مرسدس بنز و بی ام و برای خودروهای جدید

مهتاب جهاندار
۳۰ دی ۱۳۹۶ - 14:00
طرح اشتراکی مرسدس بنز و بی ام و برای خودروهای جدید - تکفارس 

به نظر می‌رسد دو شرکت مرسدس بنز و بی ام و رقابت را کنار گذاشتند و روی طرحی مشترک مشغول کارند. این طرح اشتراکی خودرو بوده که با سرمایه‌گذاری دو کمپانی آلمانی فراهم می‌آید.

انتظار می‌رود هر دو شرکت بی ام و و مرسدس بنز برنامه‌های هزینه‌ای خود را برای این سرویس اشتراک خودرو اعلام کنند که نه تنها برای پرداخت هزینه خودرو بوده بلکه شامل بیمه و سرویس نگهداری آن نیز می‌شود.

این طرح همانند کادیلاک، آئودی، پورشه و چندی دیگر بوده که به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها با چنین طرحی به مشتریان خود اجازه می‌دهند در کنار خریدی بی‌نقص و لذت‌بخش، از خدمات پس از فروش طولانی مدتی بهره ببرند و انعطاف‌پذیری بیشتری نیز مشاهده کنند. در برنامه جدید شرکت بی ام و گروپ و دایملر از شرکت‌های مادر مرسدس بنز و بی ام و با امضای قراردادی این برنامه را پیش گرفتند.

Bernhard Kuhnt مدیرعامل بی ام و ایالات متحده اظهار داشت:

ما در مرحله جستجو و ارزیابی مالی این برنامه هستیم.

وی در جریان نمایشگاه دیترویت افزود:

هنگامی که ما تمایلی برای انجام این برنامه پیدا کردیم ابتدا تستی خواهیم داشت تا به ارزیابی آن بپردازیم.

Britta Seeger مدیر فروش جهانی مرسدس بنز بیان داشت که کمپانی به دنبال بررسی این برنامه بوده و شرکت می‌خواهد آن را در بازارهای بیشتری تست کند. این در حالی بوده که بی ام و نقطه خاصی در نظر گرفته و نمی‌خواهد بازارهای مختلفی را هدف قرار دهد. Seeger افزود جزئیات این برنامه آزمایشی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد و در حال حاضر روند بررسی را طی می‌کند.

بزرگ‌ترین سرویس اشتراک خودرو در بهار سال جاری توسط ولوو انجام می‌گیرد و در آن خودروهایی چون XC40 تحت این برنامه قرار می‌گیرند. همچنین افراد با پرداخت ماهانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار می‌توانند پس از ۱۲ ماه به خرید خودرویی بپردازند و به نظر می‌رسد بیشتر یک سرویس ثبت نام اتومبیل است. با چنین سرویسی حتی می‌توان به اجاره خودرو موردنظر نیز پرداخت و عملی شدن آن توسط شرکت‌های مطرح دیگر بسیار جالب توجه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.