سامسونگ Galaxy X را در نمایشگاه CES 2018 به صورت خصوصی به نمایش گذاشته است - تکفارس 
سامسونگ Galaxy X را در نمایشگاه CES 2018 به صورت خصوصی به نمایش گذاشته است - تکفارس 

سامسونگ Galaxy X را در نمایشگاه CES 2018 به صورت خصوصی به نمایش گذاشته است

حمیدرضا مزدورانی
۳۰ دی ۱۳۹۶ - 20:24
سامسونگ Galaxy X را در نمایشگاه CES 2018 به صورت خصوصی به نمایش گذاشته است - تکفارس 

به غیر از Galaxy S9 و Galaxy Note 9 یک پرچمدار دیگر سامسونگ نیز در راه است که با عرضه شدنش، مرزهای دنیای تکنولوژی را دستخوش تغییر می‌کند. گوشی تاشویی که این روزها با نام Galaxy X بر سر زبان‌هاست.

درحالی که به نظر می‌رسد به زمان انتشار این گوشی نزدیک می‌شویم، طبق گزارش The Korea Herald مشخص شده که سامسونگ نمونه‌ای از آن را در تاریخ دهم ژانویه در نمایشگاه CES 2018 به صورت خصوصی به نمایش گذاشته است. طبق گفته‌ی یک منبع ناشناس، شرکت Samsung Display صفحه‌نمایش تاشوی ۷٫۳ اینچی را توسعه داده است و برنامه دارد در سال جاری آن را به تولید انبوه برساند.

طبق گزارش سامسونگ در مراسم نمایش Galaxy X در مورد زمان عرضه این گوشی با مشتریان خصوصی خود جلسه برگزار کرده است. یک منبع دیگر نیز اعلام کرده است که توسعه‌ی پرچمدار جدید سامسونگ تقریبا به پایان رسیده است که انتظارات برای عرضه شدن هرچه سریعتر این پرچمدار را بالاتر می‌برد. این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد. یکی با صفحه‌نمایش کاملا تاشو به مقدار (۱R) به سمت داخل که ممکن است تولیدش، در ماه نوامبر آغاز گردد. و یکی دیگر با قابلیت انحنا به سمت بیرون به مقدار (۵R) اما با تکنولوژی نسل بعد که دوام بیشتری را برای گوشی به ارمغان خواهد آورد.
تاکنون تمام اطلاعات رسمی منتشر شده از این گوشی، این است که مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس DJ Koh معتقد است، برای تعیین زمان عرضه این پرچمدار هنوز مقداری زود است. سپتامبر گذشته وی گفته بود ممکن است این گوشی سال ۲۰۱۸ عرضه شود. یک گزارش دیگر منتشر شده نیز زمان عرضه‌ی گوشی تاشوی سامسونگ را دسامبر ۲۰۱۸ و یا احتمالا اوایل ۲۰۱۹ بیان می‌کند.
صفحه‌نمایش تاشوی این شرکت ممکن است تا مارس به توسعه‌ی کامل برسد و در ماه سپتامبر نیز به تولید برسد. پنل نهایی نیز نوامبر به تولید خواهد رسید. هنوز چند مشکل کوچک پابرجاست که شاید مربوط به مشکل نرم‌افزاری و نمایشگر OLED باشد. هدف در این مرحله تولید صفحه‌نمایشی است که به واسطه‌ی استفاده‌ی پایدار، تاخوردگی و شکستگی پیدا نکند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید