اخبار باکیفیت در سایت فیسبوک - تکفارس 
اخبار باکیفیت در سایت فیسبوک - تکفارس 

اخبار باکیفیت در سایت فیسبوک

سید محمد معلمی
۲ بهمن ۱۳۹۶ - 09:00
اخبار باکیفیت در سایت فیسبوک - تکفارس 

فیسبوک گزارش داده است که برای راحتی کاربران خود، قصد نمایش اخبار باکیفیت را دارد. این کمپانی اعلام کرده که اگرچه محتوای خبری موجود در سایت کم است، ولی قصد افزایش کیفیت آن را دارد.

اخبار باکیفیت در سایت فیسبوک - تکفارس 

مارک زاکربرگ در یکی از پست‌های خود در فیسبوک نوشت:

امروز قصد معرفی دومین آپدیت امسال را دارم. اخبار کم، ولی باکیفیت‌تر در سایت. من از تیم تولید محتوا خواسته‌ام تا اخبار را اینگونه اولویت‌بندی کنند: اخبار موثق‌تر، آموزنده‌تر و اخبار محلی.

در دنیای امروز که اخبار جنجالی، نادرست و چندقطبی بیش از پیش شده‌اند و شبکه‌های اجتماعی اطلاعات را بسیار سریع انتشار می‌دهند، در صورت عدم آگاهی از اخبار موثق، اخبار نادرست را پخش می‌کنیم. به همین دلیل است که سایت‌های خبری نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کنند.

فیسبوک می‌خواهد بجای اینکه کاربرانش مجبور باشند اخبار را از منابع بیرونی دریافت کنند، آنها را در سایت خبری خود نگه دارد و منابع موثق را از آنها پرسیده و محتوای خود را از آدرس‌های داده شده تهیه کند.

از نظر فیسبوک، نتیجه چنین تغییری آن است که تعادل میان منابع خبری و محتوای فیسبوک به وجود می‌آید. همچنین این کار باعث می‌شود سایت‌های ناشناخته‌تر به اذهان عمومی معرفی شوند و منابعی که محتوای نامناسب دارند نیز برای همه آشکار گردند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید