گوگل باگ قطع کننده وای‌فای را از بین برد - تکفارس 
گوگل باگ قطع کننده وای‌فای را از بین برد - تکفارس 

گوگل باگ قطع کننده وای‌فای را از بین برد

سید محمد معلمی
۲ بهمن ۱۳۹۶ - 08:00
گوگل باگ قطع کننده وای‌فای را از بین برد - تکفارس 

اوایل این هفته، شرکت تی پی لینک (TP-Link) از قطع شدن اتصال وای‌فای به خاطر یک باگ پرده برداشت و اعلام کرد که گوگل باید درصدد رفع این مشکل باشد. با وجود چنین مشکلی، افراد باید مودم خود را دوباره راه‌اندازی کنند تا مشکل رفع شود اما گوگل با عرضه آپدیتی برای خدمات گوگل پلی، این مسئله را مرتفع نمود.

از نظر گوگل، این مشکل زمانی به وجود می‌آید که نرم‌افزار موجود در گوشی‌های اندرویدی، بدون هیچ کنترلی، ترافیک زیادی را به شبکه اینترنت ارسال می‌کند و این باعث می‌شود که مودم مقدار داده ارسالی را بررسی کرده و کاربر را مجبور به راه‌اندازی مجدد می‌کند.

شرکت‌های ایسوس (Asus)، لینک‌سیس (Linksys)، نت‌گیر (Netgear)، تی‌پی لینک (TP-Link) و ساینولوژی (Synology) از جمله کمپانی‌هایی هستند که مشکل گفته شده را در مودم‌های تولیدی خود تجربه کرده‌اند.

البته تی‌پی لینک برای رفع این مشکل ابتدا آپدیتی برای مودم Archer C1200 عرضه کرد ولی پس از انتشار نسخه جدید خدمات گوگل پلی، دیگر نیازی به نصب این بروزرسانی وجود ندارد.

اگرچه نرم‌افزارهای زیادی برای رفع این مشکل در اینترنت وجود دارد، ولی بهترین راهکار دانلود نرم‌افزار منتشر شده توسط گوگل می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید