توضیحاتی در خصوص گوشی S11 Blockchain Creation Edition مطرح شده است - تکفارس 
توضیحاتی در خصوص گوشی S11 Blockchain Creation Edition مطرح شده است - تکفارس 

توضیحاتی در خصوص گوشی S11 Blockchain Creation Edition مطرح شده است

امیرعلی فطورچی
۳ بهمن ۱۳۹۶ - 22:35
توضیحاتی در خصوص گوشی S11 Blockchain Creation Edition مطرح شده است - تکفارس 

امروزه در دنیای تکنولوژی یکی از داغ‌ترین موضوع‌هایی که در گوشه و کنار درباره‌ی آن می‌شنویم، بحث blockchain است، مبحثی که به ما نشان می‌دهد به راحتی هر چه تمام‌تر با استفاده از این تکنولوژی می‌‌توانیم در عرصه خلاقیت‌ها و تجارتمان مشهور شویم. بنظر می‌رسد که گوشی Sugar S11 Blockchain Creation Edition که ساخته‌ی شرکتی چینی است به منظور استفاده از همین قابلیت ساخته شده است.

این گوشی‌ هوشمند که با سیستم عامل اندروید کار می‌کند به طور ویژه برای این ساخته شده است که کیف پولی سخت‌‌افزاری و وسیله‌ای برای بهره ‌برداری از انشعاب جدید‌ Ethereum باشد که Ethereum Fog نامیده می‌شود. Ethereum Fog در اول ژانویه عرضه شد، این سیستم جدید پول مجازی از تکنولوژیی بهره‌مند است که با نام Fog شناخته می‌شود و از همان الگوریتمی استفاده می‌کند که در Ethereum استفاده می‌شد.

این گوشی، دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲، مجهز به ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۳۰۶۰ میلی‌‌آمپر، دو دوربین در پشت و جلوی گوشی و همچنین دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی است. به‌نظر می‌رسد سخت‌افزاری که برای این مدل از گوشی مدنظر قرار گرفته شده کمی برای عمل‌کرد موثر در زمینه‌ی بهره‌برداری از تکنولوژی مورد نظر به مشکل بر بخورد.

قیمتی که برای این مدل (Sugar S11 Block Creation Edition) در ابتدای عرضه‌ی آن درنظر گرفته شده ۶۲۰ دلار است. در اول عرضه ۱۰۰۰۰ دستگاه از این گوشی روانه بازار خواهد شد،‌ البته هنوز زمان عرضه گوشی مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.