آمازون قابلیت کنترل صوتی اپلیکیشن اندروید Alexa را مهیا کرد - تکفارس 
آمازون قابلیت کنترل صوتی اپلیکیشن اندروید Alexa را مهیا کرد - تکفارس 

آمازون قابلیت کنترل صوتی اپلیکیشن اندروید Alexa را مهیا کرد

مهرداد میرشاهی
۳ بهمن ۱۳۹۶ - 18:30
آمازون قابلیت کنترل صوتی اپلیکیشن اندروید Alexa را مهیا کرد - تکفارس 

مدتی پیش بود که شرکت آمازون، دستورهای صوتی را به اپلیکیشن‌های Music و Shopping خود اضافه کرد. با این حال، عده زیادی منتظر بودند تا از گوشی خود مشابه بلندگوهای Echo آمازون استفاده کنند که متاسفانه تا مدت‌ها این ویژگی برای آن‌ها در دسترس قرار نگرفت. با این حال، به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن الکسا (Alexa)، تعامل صوتی با این برنامه کاربردی را بر روی تلفن‌های اندرویدی مهیا می‌سازد.

درست همانند روش‌های استفاده از بلندگوهای Echo یا Echo Dot، شما می‌توانید از الکسای گوشی خود به منظور یافتن رستوران‌های مجاور، سفارش دستگاه‌های مختلف از فروشگاه Best Buy یا اینکه در حال حاضر چه فیلمی در شهرتان به نمایش در می‌آید، سوال بپرسید. همچنین، به‌روزرسانی جدید الکسا این امکان را فراهم می‌سازد تا پاسخ‌های این برنامه بر روی صفحه نمایش تلفن همراه کاربر هم به نمایش درآید که از جمله اطلاعات نمایش داده شده از طریق این برنامه می‌توان به شرایط آب و هوایی، اخبار ورزشی، قرار ملاقات‌های مشخص شده در تقویم و … اشاره داشت.

انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی تا روزهای آینده برای همه کاربران این اپلیکیشن در دسترس قرار بگیرد. آمازون وعده داده است که این ویژگی به زودی به نسخه iOS برنامه الکسا هم راه خواهد یافت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید