کروم‌بوک دل از یو اس بی تیپ سی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
کروم‌بوک دل از یو اس بی تیپ سی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

کروم‌بوک دل از یو اس بی تیپ سی پشتیبانی می‌کند

سید محمد معلمی
۷ بهمن ۱۳۹۶ - 20:45
کروم‌بوک دل از یو اس بی تیپ سی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

دل خط تولید جدیدی از کروم بوک‌ها را معرفی کرده است که ۵۰۰۰ نام دارد و هدف آن عرضه لپ‌تاپ‌هایی است که امکانات فوق‌العاده‌ای دارند و سیستم عامل آنها کروم است و برای دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مناسب می‌باشد.

آخرین دستگاهی که دل معرفی کرده است، کروم بوک ۵۱۹۰ نام دارد که هم می‌توان آن را تا کرد و مورد استفاده قرار داد و هم اینکه می‌توان به شکل سنتی از آن استفاده کرد.

ویژگی جدیدی که در این مدل ۱۱ اینچی مشاهده می‌شود، اضافه شدن یو اس بی تیپ سی و وبکمی است که محصلان می‌توانند حتی زمانی که دستگاه به صورت تبلت است نیز عکس بگیرند.

اگرچه ممکن است فکر کنید مشخصات فنی این دستگاه شبیه خط تولید ۳۰۰۰ است، ولی باتری این مدل، ۱۳ ساعت عمر مفید خواهد داشت و پردازنده آن نیز ۴ هسته‌ای مدل کِلِرون شرکت اینتل می‌باشد.

از آن جایی که این کروم بوک برای دانشگاه‌ها و مدارس ساخته شده است، دل آن را برای مطالعه مناسب می‌داند. به علاوه، شرکت دل اطمینان خاطر داده است که اگر این دستگاه از ارتفاع ۴ اینچی (۱۰ سانتی‌متری) نیز بیفتد، آسیبی نخواهد دید.

البته ایسر نیز محصولی با مشخصات فنی مشابه به این دستگاه را تولید کرده است که این به معنای وجود گزینه‌های خرید متنوع برای دانشجویان و دانش‌آموزان است.

به نظر می‌رسد از ماه فوریه بتوان این دستگاه را در بازار مشاهده کرد. قیمت آن نیز ۲۸۹ دلار خواهد بود که حدود ۷۰ دلار گرانتر از دستگاه‌های سری ۳۰۰۰ این شرکت می‌باشد که قیمت آخر آنها نهایتاً به حدود ۲۹۰ دلار می‌رسید. این بدان معناست که قیمت کروم بوک ۵۱۹۰ می‌تواند تا ۴۰۰ دلار نیز افزایش یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید