آشکار شدن اولین تبلت کرومی - تکفارس 
آشکار شدن اولین تبلت کرومی - تکفارس 

آشکار شدن اولین تبلت کرومی

مهتاب جهاندار
۹ بهمن ۱۳۹۶ - 21:30
آشکار شدن اولین تبلت کرومی - تکفارس 

به تازگی در صفحه رسمی توییتر Alister Payne یکی از فعالان صنعت تصویری مربوط به تبلت کرومی ایسر منتشر شده که به نظر می‌رسد بزودی شرکت تایوانی می‌خواهد این دستگاه را معرفی و روانه بازار کند. این نخستین باری بوده که شاهد معرفی تبلت کرومی هستیم و ایسر نیز از اولین کمپانی‌ها به شمار می‌رود.

این تبلت در جریان نمایشگاه فناوری‌های آموزشی لندن آشکار شده و وب سایت ChromeUnboxed نیز آن را فاش کرده است. باتوجه به تصویر می‌توان تصوری از یک تبلت کرومی داشت آن هم با برند ایسر. یک لوگو ایسر را می‌توان در قسمت مقابل این محصول مشاهده کرد و اولین باری است که شرکتی به عرضه تبلت با سیستم عامل کروم می‌پردازد.

آشکار شدن اولین تبلت کرومی - تکفارس 

مدت زمان طولانی بوده که کروم برای لپ‌تاپ و کروم‌بوک‌ها در نظر گرفته شد و تاکنون تبلتی مشاهده نشد که براساس این سیستم عامل شرکت گوگل باشد. به نظر می‌رسد ایسر می‌خواهد اولین شرکتی باشد که به معرفی تبلت کرومی می‌پردازد. همچنین جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند تا مشخص شود چه مشخصاتی برای این تبلت در نظر گرفته می‌شود. همانطور که می‌دانید شایعات بسیار است و باید منتظر حقیقت ماند.

پیشتر ایسر از باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان نیز رونمایی به عمل آورد. احتمال می‌رود در رویداد Google I/O 2018 شاهد معرفی و رونمایی از تبلت ایسر باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید