تغییر نام “آی بوک” به “بوک” توسط اپل - تکفارس 
تغییر نام “آی بوک” به “بوک” توسط اپل - تکفارس 

تغییر نام “آی بوک” به “بوک” توسط اپل

سید محمد معلمی
۹ بهمن ۱۳۹۶ - 08:30
تغییر نام “آی بوک” به “بوک” توسط اپل - تکفارس 

اگرچه اپل در سالهای اخیر بخش‌های مختلفی از اپل دچار تغییرات شده‌اند، ولی یک بخش هنوز بدون تغییر باقیمانده است “آی بوک”.

البته اپل به زودی این اپلیکیشن را با رابط کاربری جدیدتر عرضه خواهد کرد و برای این کار نیز مدیر جدیدی را استخدام کرده است.

این نرم‌افزار به “بوک” تغییر نام خواهد داد و در ماه‌های آتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین بخش‌های مختلفی در این نرم‌افزار دیده خواهند شد از جمله: قسمت کتاب‌های صوتی، هایلایت شدن نام کتاب‌های خوانده شده و رابط کاربری آسانتر.

به علاوه، فروشگاه کتاب نیز دچار تغییراتی خواهد شد.

اپل در ماه دسامبر، شخصی به نام کاشف ظفر را برای اداره نرم‌افزار “آی بوک” استخدام کرد. او که پیش از این عنوان، نایب رئیس شرکت محصولات دیجیتالی بارنر و نوبل نوک بوده است، به نظر می‌رسد بتواند تغییرات مثبتی در اپلیکیشن “بوک” رقم بزند.

در سال ۲۰۱۲، اپل و چندین شرکت، متهم به افزایش قیمت کتب پی‌دی‌اف شدند که دادگاه آنها را ۴۵۰ میلیون دلار جریمه کرد. از آن زمان به بعد، این شرکت‌ها به طور مرتب مورد بازبینی قرار می‌گیرند در حالی که آمازون بازار فروش کتاب‌های پی‌دی‌اف را در دست دارد.

اخیراً نیز گوگل گزارش داد کتب صوتی را در گوگل پلی استور به فروش می‌رساند که پس از این اتفاق، شرکت آدیبل (کمپانی تحت مالکیت آمازون) اقداماتی انجام داده است تا با این کار گوگل رقابت کند.

سال گذشته نیز شکایت‌هایی بر علیه اپل صورت گرفت زیرا ناشران معتقد بودند همکاری اپل و آدیبل باعث می‌شود برای کتب صوتی و پی‌دی‌اف پلت‌فرم جدیدی طراحی شده و تجربه خوبی برای خوانندگان به وجود بیاید و بازار را تحت تأثیر قرار دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید