درز تصویری از گلکسی اس ۹ سامسونگ - تکفارس 
درز تصویری از گلکسی اس ۹ سامسونگ - تکفارس 

درز تصویری از گلکسی اس ۹ سامسونگ

مهتاب جهاندار
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - 14:30
درز تصویری از گلکسی اس ۹ سامسونگ - تکفارس 

شرکت سامسونگ ماه آینده در جریان کنگره موبایل بارسلون از گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی اس ۹ رونمایی می‌کند. جانشین گلکسی اس ۸ با پیشرفت بزرگی در دوربین همراه بوده و در طراحی نیز تقریبا شبیه هستند.

به تازگی وب سایت VentureBeat موفق شد تصویری از گلکسی اس ۹ و نسخه پلاس آن منتشر کند که تصویری تبلیغاتی محسوب می‌شود. باتوجه به تصویر، یک نمایشگری مشابه سری پیشین و کلید بیکسبی که در قسمت کناری جای گرفته، در این دو مدل قابل مشاهده است.

درز تصویری از گلکسی اس ۹ سامسونگ - تکفارس 

VentureBeat ادعا می‌کند گلکسی اس ۹ به صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی QHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است. در سوی دیگر گلکسی اس ۹ پلاس با صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و برخی دیگر همراه می‌باشد. هر دو مدل در طراحی نسبتا بهینه شدند اما در نگاه کلی شباهت کاملی با گلکسی اس ۸ دارند. در بخش دوربین سامسونگ سعی کرده پیشرفت بزرگی را حاصل کند از این رو قابلیت تغییر دیافراگم لنز ۱۲ مگاپیکسلی بین f/2.4 و f/1.5 وجود دارد.

متاسفانه VentureBeat  تصاویری از بخش عقب دو مدل منتشر نکرده اما با توجه به ادعای منابع، سنسور اثرانگشت در کنار دوربین جای گرفته است. گفته شده سنسور زیر دوربین قرار دارد و این یعنی در مقایسه با گلکسی اس ۸ بهبودی را شاهد هستیم. به این ترتیب کاربران گلکسی اس ۹ بهتر می‌توانند تجربه کاربری با گوشی هوشمند را داشته باشند و ارگونومی قابل توجه‌تری خواهد داشت. گلکسی اس ۹ با اسپیکرهای استریو و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود و اسپیکر نیز در قسمت زیرین گوشی هوشمند قرار می‌گیرد.

این دو مدل پرچم‌دار شرکت کره‌ای در ۲۵ فوریه معرفی شده و ۱۶ مارس روانه بازار می‌شوند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید