ال جی و معرفی گزینه های رنگی جدید برای Q6 و G6 - تکفارس 
ال جی و معرفی گزینه های رنگی جدید برای Q6 و G6 - تکفارس 

ال جی و معرفی گزینه های رنگی جدید برای Q6 و G6

مهتاب جهاندار
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 11:45
ال جی و معرفی گزینه های رنگی جدید برای Q6 و G6 - تکفارس 

شرکت ال‌جی برای تنوع خرید بیشتر طرفداران G6 و Q6 گزینه‌های رنگی متنوعی برای این دو اسمارت‌فون پرچم‌دار و میان‌رده معرفی کرده است. گزین‌ های رنگی که برخلاف رنگ‌های پیشین شاد و روشن هستند.

از جمله این رنگ‌ها باید به آبی تیره ، بنفش روشن، بنفش تمشکی و سایر گزینه‌ها پرداخت. این رنگ‌ها برای هر دو گوشی هوشمند G6 و Q6 در نظر گرفته شده و اختصاص به مدل خاصی نداشته تا مخاطبان و طرفداران محصولات ال‌جی هنگام خرید تنوع بالایی را شاهد باشند.

ال‌جی همیشه سعی می‌کند گزینه‌های رنگی جذابی را برای محصولات خود در نظر گیرد و در تابستان ۲۰۱۷ این شرکت تصمیم گرفت V30 را در گزینه رنگی قرمز توت فرنگی نیز معرفی کند که بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید. البته انتظار نمی‌رفت شرکت کره‌ای رنگ‌های جدیدی را پیش از نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند و به نوعی غیرمنتظره آنها را رونمایی کرده و بزودی نیز دردسترس مشتریان قرار می گیرد.

ال جی و معرفی گزینه های رنگی جدید برای Q6 و G6 - تکفارس 

با افزوده شدن گزینه‌های رنگی جدید مجموع رنگ‌های G6 به هشت نوع رسیده که از جمله باید به پلاتینیومی، سفید، مشکی، طلایی، آبی و سه مورد دیگر اشاره داشت. Q6 نیز در گزینه‌های رنگی مشابه دردسترس بوده به جز قرمز توت فرنگی.

براساس بررسی‌های انجام گرفته گوشی هوشمند G7 ال‌جی توانست امتیاز ۷٫۷ را کسب کند که ناشی از طراحی جذاب بوده و در بخش دوربین امتیاز متوسطی بدست آورده است. در سوی دیگر Q6 با وجود آن که میان رده بوده محصولی مطلوب و کارآمد می‌باشد. گزینه‌های رنگی جدید Q6 و G6 ابتدا وارد بازار کره جنوبی شده و ال‌جی می‌خواهد در فوریه آنها را عرضه دارد. متاسفانه مشخص نشد تاریخ عرضه آن در سایر بازارها چه زمانی است. G6 قیمتی ۷۰۰ دلاری و Q6 قیمتی ۳۰۰ دلاری داشته که روانه بازار می‌شود.

براساس گزارش‌ها جانشین G6 یعنی G7 قرار است طی رویداد کنگره موبایل بارسلون ۲۰۱۸ توسط ال‌جی رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید