انتشار تصویر زنده از میزو ۱۵ پلاس - تکفارس 
انتشار تصویر زنده از میزو ۱۵ پلاس - تکفارس 

انتشار تصویر زنده از میزو ۱۵ پلاس

مهتاب جهاندار
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 14:45
انتشار تصویر زنده از میزو ۱۵ پلاس - تکفارس 

شرکت میزو به مناسبت ۱۵همین سالگرد خود تصمیم دارد گوشی هوشمند رده بالا میزو ۱۵ پلاس را معرفی کند. گوشی هوشمندی که به صفحه‌نمایش بی‌حاشیه مجهز بوده و پیشتر تصاویر متعددی از آن به بیرون درز کرده است.

تصاویر پیشین بیشتر شماتیکی یا رندر شده بودند اما در تصاویر تازه انتشاریافته، میزو ۱۵ پلاس به شکل واقعی قابل مشاهده بوده و یک تصویر رندر یا شماتیکی نیست. در تصویر میزو ۱۵ پلاس نمایشگر کاملا بی‌حاشیه داشته و دوربین‌های دوگانه‌ای نیز همانند میت ۱۰ در قسمت عقب جای گرفته که جالب توجه به نظر می‌رسد.

انتشار تصویر زنده از میزو ۱۵ پلاس - تکفارس 

یکی از نقطه‌های بارز این گوشی هوشمند فلاش LED ده گانه بوده که موجب روشنایی بیشتر می شود. متاسفانه هیچ اسکنر اثرانگشتی قابل مشاهده نیست و ممکن است چنین قابلیتی در نظر گرفته نشده باشد. یا آن که همانند آیفون ۱۰ به قابلیتی شبیه به فیس آیدی مجهز بوده و در سوی دیگر سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش به کار گرفته شده باشد.

اطلاعات سخت‌افزاری میزو ۱۵ پلاس کمیاب بوده اما گفته شده قیمتی بین ۴۵۰ تا ۵۳۰ دلار خواهد داشت و یک مدل رده بالا به شمار می‌رود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت چینی جزئیات بیشتری را در اختیار مخاطب قرار دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.