Xiaomi Mi Mix 2S ممکن است اولین گوشی مجهز به Snapdragon 845 باشد - تکفارس 
Xiaomi Mi Mix 2S ممکن است اولین گوشی مجهز به Snapdragon 845 باشد - تکفارس 

Xiaomi Mi Mix 2S ممکن است اولین گوشی مجهز به Snapdragon 845 باشد

حمیدرضا مزدورانی
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 21:40
Xiaomi Mi Mix 2S ممکن است اولین گوشی مجهز به Snapdragon 845 باشد - تکفارس 

تنها چند ماه از معرفی مدل فوق‌العاده‌ی Mi Mix 2 شرکت ژیاومی گذشته است. اما ظاهرا این شرکت، آماده برای معرفی جانشین این مدل بدون حاشیه است. این مدل به جای Mi Mix 3 به صورت Mi Mix 2S نامگذاری خواهد شد. پس می‌توان با توجه به نامگذاری، این نتیجه را گرفت که این مدل تفاوت زیادی با مدل قبلی نخواهد داشت.مهم‌ترین ویژگی مدل جدید، استفاده از تراشه یکپارچه Snapdragon 845 خواهد بود. انتظار می‌رود این چیپست در بسیاری از مدل‌های بالارده‌ای که امسال معرفی خواهند شد، به کار گرفته شود. بنابر اطلاعات جدیدی که از منابع چینی به دست آمده است، شرکت ژیاومی در نظر دارد تا این مدل را قبل از برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC)، که نیمه‌ی دوم ماه فوریه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی کند.

اگر واقعا این اتفاق بیفتد این مدل به راحتی عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 845  که به صورت رسمی معرفی می‌شود را به خود اختصاص خواهد داد. مدل‌های Galaxy S9 و Galaxy S9+ شرکت سامسونگ که قطعا برای بازارهای خاصی از این تراشه استفاده خواهند کرد، در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل معرفی خواهند شد. پس تنها راه ژیاومی برای دادن لقب «اولین» به Mi Mix 2S این خواهد بود که این مدل را زودتر از این موعد معرفی کند.
Mi Mix 2S ممکن است بسیار شبیه به مدل قبلی خود باشد. با توجه به نامگذاری که در آن حرف S به صورت پسوند به آن اضافه شده است. اما در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت نظر داد. اطلاعات بسیار کمی از این مدل منتشر شده است. این برای گوشی که به نظر می‌رسد تا چند هفته‌ی دیگر معرفی شود کمی عجیب به نظر می‌رسد. بنابراین باید توجه داشت که تمامی این حدس و گمان‌ها با شک و تردید جدی مواجه است.
نظر شما در مورد سری Mix این شرکت و دیگر مدل‌های بدون حاشیه موجود در بازار چیست؟. دیدگاه خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید