انتشار تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ - تکفارس 
انتشار تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ - تکفارس 

انتشار تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳

مهتاب جهاندار
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 11:05
انتشار تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ - تکفارس 

هنگامی که مشخص شد مایکروسافت دیگر نمی‌خواهد نسل جدیدی از دستنبد تناسب اندام خود را عرضه دارد، تصاویری از نمونه اولیه نسل سوم آن موسوم به مایکروسافت بند ۳ منتشر شد.

در تصاویر آشکار شده این دستبند شباهتی به مدل پیشین داشته اما بهبودی‌هایی در طراحی آن توسط شرکت ردموندی صورت گرفت. حال به تازگی Windows Central تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ منتشر کرده که طراحی قابل توجهی را رقم می‌زند. باتوجه به تصویر ویژگی‌هایی‌ در مایکروسافت بند ۳ تعبیه شده که باید به قابلیت ضد آب، ردیاب شنا، سنسور الکتروکاردیوگرام برای ردیابی فشار خون و برخی دیگر اشاره داشت.

اگر این ویژگی‌ها برای نسل بعدی مایکروسافت بند در نظر گرفته شود قطعا با محصولی کامل‌تر رو به رو خواهیم شد اگرچه مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای معرفی و عرضه نسل جدید دستبند خود ندارد. احتمالا نسل جدید دستبند مایکروسافت بتواند بیشتر از یک دستبند تناسب اندام ظاهر شده و نیاز مخاطبش را برطرف سازد. حتی قابلیت اندازه‌گیری حرارت بدن نیز دیگر ویژگی محصول شرکت ردموندی بوده که بدون تایید باقی مانده است. بنابراین باید فراتر از سنسور ضربان قلب و اندازه‌گیری کالری قابلیت‌هایی را در مایکروسافت بند ۳ مشاهده کرد. ویژگی‌هایی بزرگ برای دستبندی باکیفیت که متاسفانه فرجام روشنی ندارد.

انتشار تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت بند ۳ - تکفارس 

در بسیاری از بخش‌ها این دستبند تناسب اندام مشابه نسخه دوم بوده که به عنوان مایکروسافت بند ۲ شناخته می‌شد و بسیار مورد استقبال قرار نگرفت. بند ۳ یا همان مایکروسافت بند ۳ از ضخامت باریکی بهره می‌برد که روی طراحی آن تاثیر مثبتی گذاشته و اگر مایکروسافت به عرضه آن می‌پرداخت در مقایسه با نسخه بند ۲ قطعا موفق عمل می‌کرد. مشخص نیست ردموندی‌ها چه برنامه‌ای برای این دستبند تناسب اندام دارند اما با قابلیت‌های بیشتر قطعا کاربردی‌تر است. گفته شده عمر شارژ باتری آن بیشتر بوده و از RFID نیز پشتیبانی می‌کند. با تمام این ویژگی‌های مثبت می‌توان انتظار داشت مایکروسافت بند ۳ روزی توسط مایکروسافت رونمایی شود اگرچه این موضوع قابل تضمین نیست و پیشتر مشخص شد ردموندی‌ها برنامه‌ای برای گجت‌های پوشیدنی خود ندارند زیرا موفقیتی مشاهده نشد.

در مقایسه با ساعت هوشمند XBOX، مایکروسافت سعی کرده طراحی مشابه‌ای را برای هر دو مدل در نظر گیرد و به نوعی نسبت به طراحی محصولاتش متعهد باشد. در حالی که جزئیات رسمی در کار نیست انتظار داشتیم ردموندی‌ها این محصول جدید را معرفی کنند و آن را در بازار عرضه دارند. به هر حال مایکروسافت نمی‌خواهد تنها روی یک بخش کسب و کار خود باقی بماند و هدف آن ایجاد گستردگی در میان برندهای مختلف است. اگرچه سری دستبندهای هوشمند شرکت ردموندی بی پاسخ باقی ماند اما امید می‌رفت جزئیات بیشتری را بدست آوریم و ردموندی‌ها نیز برنامه‌ای برای معرفی آن ترتیب دهند.

در حال حاضر مایکروسافت روی لپتاپ، تبلت و دیگر دستگاه‌ها فوکوس داشته  و برنامه‌ای درباره محصولات دیگر در کار نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.