آموزش چگونگی حفظ اطلاعات شخصی توسط فیسبوک - تکفارس 
آموزش چگونگی حفظ اطلاعات شخصی توسط فیسبوک - تکفارس 

آموزش چگونگی حفظ اطلاعات شخصی توسط فیسبوک

سید محمد معلمی
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 17:18
آموزش چگونگی حفظ اطلاعات شخصی توسط فیسبوک - تکفارس 

فیسبوک را معمولاً عاملی برای حفظ اطلاعات شخصی نمی‌دانیم ولی گویا این کمپانی قصد دارد تا چگونگی حفظ اطلاعات را آموزش دهد.

پیش از معرفی قوانین حفظ داده‌ها موسوم به EU، فیسبوک از اصول حریم شخصی خود رونمایی کرد.

این کمپانی همچنین می‌خواهد در صفحه اخبار خود، ویدیوهای آموزشی را قرار دهد تا کاربران بدانند که چگونه پست‌های قدیمی خود را حذف کنند، تبلیغاتی که مشاهده می‌کنند را مدیریت نمایند. به علاوه، به کاربران نشان خواهند داد پس از اینکه اکانت خود را حذف می‌کنند، چه اتفاقی برای داده‌های آنها رخ می‌دهد.

قوانین مربوط به EU، کمپانی‌ها را موظف می‌کند تا حذف پست‌ها و انتقال آنها را آسانتر کرده و گزارش آنها را تا ۷۲ ساعت اطلاع دهند.

این قوانین در تاریخ ۲۵ می ۲۰۲۵ (۴ خرداد ۱۴۰۴) اجرا می‌شوند.

فیسبوک برای اینکه از سردرگمی کاربران در مورد چگونگی حفظ اطلاعات شخصی خود جلوگیری کند، قوانین را ساده طراحی کرده است. به علاوه، ویدیوهای تعبیه شده این کار را آسانتر می‌کند.

این را اضافه کنیم که فیسبوک همچنان با انتشار اخبار جعلی مقابله می‌کند و در آخرین اقدامات خود، انتشار اخبار محلی و خانوادگی را برای ۲ میلیارد کاربر خود در اولویت قرار داده است.

علاوه بر گوگل و توییتر، فیسبوک نیز متهم به انتشار اخبار تحریک‌آمیز علیه روسیه است. همچنین مشخص شده که این پست‌ها توسط ۱۵۰ حساب کاربری مشاهده شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.