Huawei P20 Lite با نسبت تصویر ۱۹:۹ تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
Huawei P20 Lite با نسبت تصویر ۱۹:۹ تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

Huawei P20 Lite با نسبت تصویر ۱۹:۹ تاییدیه FCC را دریافت کرد

حمیدرضا مزدورانی
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - 19:23
Huawei P20 Lite با نسبت تصویر ۱۹:۹ تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

شکاف در صفحه نمایش دیگر تنها محدود به تلفن‌های پرچمدار نخواهد بود. تاییدیه FCC گوشی هوشمند Huawei P20 Lite (نام مدل ANE-LX1) منتشر شده است و جزئیات خوبی را از این گوشی به دست می‌دهد. صفحه نمایش این دستگاه نسبت تصویر بسیار عریض ۹:۱۹  به همراه یک شکاف در صفحه نمایش خواهد داشت. رزولوشن صفحه نمایش ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل گزارش شده است. اگر بررسی نمودار منتشر شده، درست باشد قطر این دستگاه حدود ۶٫۱ اینچ خواهد بود. طول و عرض خود دستگاه نیز ۱۴۸ در ۷۰ میلیمتر خواهد بود.

پشت دستگاه دو دوربین (به صورت عمودی) قرار دارد اما از آن‌جایی که  گزارش تاییدیه FCC، شامل رزولوشن دوربین نمی‌شود، این مشخصه هنوز فاش نشده است. در تصویر شماتیک منتشر شده سنسور تشخیص اثر انگشت دیده نمی‌شود.از جمله اطلاعات دیگری که از تاییدیه FCC مشخص می‌شود، ظرفیت باتری و ویژگی‌های شارژ این دستگاه است. ظرفیت باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر و آداپتور نیز با ولتاژ ۹ ولت و جریان ۲ آمپر خواهد بود.

این دستگاه جزو سه مدلی که بر روی وبسایت TENAA فاش شدند نیست و یک دستگاه جدید است.  در حالی که مدل P20 در نمایشگاه جهانی موبایل امسال حضور نداشت ممکن است این دستگاه در این نمایشگاه رونمایی شود.
نظر شما در مورد محصولات میان‌رده‌ی هواوی چیست؟. دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید