گوگل امکان رزرو هتل‌ها و پروازها را از طریق نتایج جستجو مهیا کرد - تکفارس 
گوگل امکان رزرو هتل‌ها و پروازها را از طریق نتایج جستجو مهیا کرد - تکفارس 

گوگل امکان رزرو هتل‌ها و پروازها را از طریق نتایج جستجو مهیا کرد

مهرداد میرشاهی
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - 17:30
گوگل امکان رزرو هتل‌ها و پروازها را از طریق نتایج جستجو مهیا کرد - تکفارس 

گوگل روز سه‌ شنبه هفته گذشته اعلام کرد که روش جستجوی هتل‌ها و پروازهای کاربران که با استفاده از تلفن‌های هوشمند صورت می‌گیرد، تغییر یافته است تا برنامه‌ریزی برای سفر از طریق دستگاه‌های تلفن همراه ساده‌تر از پیش گردد.

این شرکت گفته است که امکان رزرو هتل‌ها و پروازها در حال حاضر از بخش نتایج جستجوی این موتور جستجو امکان‌پذیر است. کاربران در حال حاضر می‌توانند در صفحه نتایج هتل‌ها پیمایش کنند و قادر خواهند بود تا بدون خارج شدن از بخش نتایج جستجو، تصاویر مربوط به هر هتل را مشاهده و بررسی کنند. فیلد تاریخ و قیمت رزرو هر هتل هم در نتایج جستجو قابل دسترسی است و از هم‌اینک کاربران می‌توانند از این بخش، به رزرو هتل یا پرواز مطلوب خود اقدام کنند.

روش رزرو پرواز هم مشابه رزرو هتل‌ها خواهد بود و این عمل هم از بخش نتایج جستجو امکان‌پذیر است و امکان مقایسه هم در دسترس قرار دارد. گوگل می‌گوید که در حال حاضر کاربران می‌توانند راحت‌تر بین بخش پروازها و هتل‌ها جابجا شوند و این کار تنها با یک کلیک امکان‌پذیر است. همچنین کاربران می‌توانند بر اساس مقصد خود، بهترین پرواز و بهترین هتل را انتخاب کنند. بخش « More Destinations» هم مکان‌های دیگری که در نزدیکی مقصد مد نظر کاربر قرار دارد را معرفی می‌کند. همچنین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات که از سوی شرکت گوگل تائید شده‌اند هم در این بخش معرفی می‌شوند.

گوگل به این درک رسیده است که امروزه بیشتر کاربران تمایل دارند تا سفرهای خود را با استفاده از تلفن هوشمند خود برنامه‌ریزی کنند تا اینکه در خانه پشت سیستم قرار بگیرند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید