طبق شایعات LG مدل V30s را در نمایشگاه جهانی موبایل معرفی خواهد کرد. - تکفارس 
طبق شایعات LG مدل V30s را در نمایشگاه جهانی موبایل معرفی خواهد کرد. - تکفارس 

طبق شایعات LG مدل V30s را در نمایشگاه جهانی موبایل معرفی خواهد کرد.

حمیدرضا مزدورانی
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - 21:05
طبق شایعات LG مدل V30s را در نمایشگاه جهانی موبایل معرفی خواهد کرد. - تکفارس 

طبق گزارش وبسایت ETNews با توجه به اطلاعاتی که PhoneRadar منتشر کرده است شرکت LG ممکن است یه گوشی جدید با نام V30s عرضه کند. یک نسخه بروز شده از پرچمدار فعلی این شرکت V30. در صورت صحت خبر، این گوشی در نمایشگاه جهانی موبایل امسال معرفی خواهد شد.
مدل V30s احتمالا  با همان طراحی و ویژگی‌های شکلی V30 خواهد بود. اما دوربین ای محصول احتمالا دارای ویژگی هوش مصنوعی خواهد بود. همانند لنز گوگل یا Bixby Vision که به‌ ترتیب بر روی Pixel 2 و Galaxy S8 به کار رفته اند. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده، هوش مصنوعی این دستگاه قادر خواهد بود که اشیاء را تشخیص بدهد و پیشنهاد خرید لینک‌های آنلاین را در اختیار کاربر بگذارد. همچنین اسکن کدهای QR و ترجمه متون نوشتاری (همانند قابلیت لنز گوگل)، از دیگر توانایی‌های سیستم هوش مصنوعی این محصول، خواهد بود.

LG به علت تاخیر در ورود به عرصه‌ی دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی، به خصوص در مقایسه با رقبا، قطعا بازنده‌ بازی خواهد بود. علاوه‌ بر این، LG زمانی وارد این عرصه می‌شود که در وضعیت ضعف نسبی، از نظر فروش در بازار قرار دارد. همچنین در شرایط بلوغ هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، استفاده از قابلیت دوربین هوشمند، کار بسیار سختی به نظر نمی‌رسد. این قابلیت مفید دوربین بسیار خوب به نظر می‌رسد. اما مشکل به نظر می‌رسد که LG بتواند با استفاده از چنین ویژگی‌هایی با قدرت‌های غالبی همچون سامسونگ و محصولات پیکسل گوگل، در طولانی مدت رقابت کند. (در صورتی که سیستم هوش مصنوعی LG موفق بشود که هیچ اطمینانی در این مورد وجود ندارد)

همچنین گفته شده است که V30s علاوه بر حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی (V30 با این مشخصات عرضه می‌شود.) در مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. اما مشخص نیست که LG تغییرات دیگری را نیز همچون ارتقاء پردازنده به جدیدترین چیپست موجود یعنی Snapdragon 845 صورت خواهد داد یا نه.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید