نسخه ویژه کورتانا برای آیپدهای اپل - تکفارس 
نسخه ویژه کورتانا برای آیپدهای اپل - تکفارس 

نسخه ویژه کورتانا برای آیپدهای اپل

مهتاب جهاندار
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 19:53
نسخه ویژه کورتانا برای آیپدهای اپل - تکفارس 

بسیاری از افرادی که به کار با محصولات اپل می‌پردازند نسبت به سیری دستیار هوشمند صوتی این کمپانی رضایتی ندارند و ممکن است واکنش مثبتی درباره آن نشان ندهند. در این بین دستیارهای هوشمند صوتی دیگری هم هستند که به عنوان دستیار هوشمند مجازی شناخته شده و عملکرد بهتری می‌توانند از خود نشان دهند. در این میان باید به دستیار هوشمند کورتانا مایکروسافت اشاره کرد که در سیستم‌عامل ویندوز شرکت ردموندی می‌توان آن را مشاهده کرد و تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می‌آورد.

در حالی که محصولات نرم افزاری مایکروسافت تنها به دیوایس‌های مشخصی اختصاص ندارد، به تازگی اپل نسخه ویژه‌ای از کورتانا را با همکاری شرکت ردموندی برای تبلت‌های آیپد خود منتشر کرده است.

نسخه آیپد کورتانا رابط کاربری بهبودیافته‌ای داشته و می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. اپل وعده داده کاربران آیپد با نسخه ویژه کورتانا خواهند توانست به دستیار هوشمند بهتری دست پیدا کنند.

دستیارهای هوشمند دیجیتالی چون کورتانا ابزاری بوده که می‌تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد و هر پرسشی که دارید می‌توانید از کورتانا و امثال آن داشته باشید. تجربه کار با کورتانا دشوار نیست و کافی است به شکل صوتی آن را فعال ساخته و صحبت‌هایی داشته باشید. این جالب توجه است که دستیار ویژه‌ای توسط مایکروسافت برای آیپد توسعه داده شده تا افراد بتوانند تجربه خوبی در استفاده از دیوایس های تبلت اپل داشته باشند.

این نسخه هم اکنون برای دریافت دردسترس بوده و شامل آیفون‌ها نخواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید