تخفیف ویژه اپل موزیک برای دانشجویان ۸۲ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
تخفیف ویژه اپل موزیک برای دانشجویان ۸۲ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

تخفیف ویژه اپل موزیک برای دانشجویان ۸۲ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

مهرداد میرشاهی
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 23:30
تخفیف ویژه اپل موزیک برای دانشجویان ۸۲ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

بر اساس گفته‌های جدید رن ریچی (Rene Richtie) از iMore، شرکت اپل به گسترش تخفیف ویژه دانشجویان برای استفاده از برنامه اپل موزیک (Apple Music) پرداخته است و این تخفیف را در ۸۲ کشور دیگر از جمله اسرائیل، مالزی، فیلیپین، لهستان، پرتغال و تایوان نیز در دسترس قرار داده است. این تخفیف، اشتراک سرویس اپل موزیک را با ۵۰ درصد کاهش قیمت در دسترس دانشجویان قرار می‌دهد.

این تخفیف از سال ۲۰۱۶ میلادی است که برای دانشجویان مناطقی نظیر ایالات متحده، بریتانیا، دانمارک، ایرلند، آلمان، استرالیا و نیوزلند در دسترس قرار دارد و اپل تصمیم دارد تا این تخفیف ویژه را در بیشتر کشورهایی که سرویس اپل موزیک در آن‌ها در دسترس قرار دارد، ارائه دهد. این تخفیف از روز گذشته برای ۷۹ منطقه جدید در دسترس قرار گرفته و گفته می‌شود که در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ماه (۲۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) در سه منطقه دیگر هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانشجویانی که واجد شرایط استفاده از این تخفیف هستند باید در UNiDAYS ثبت نام کنند. این برنامه دانشگاه‌هایی که دانشجویان در آن درس می‌خوانند و امکان ارائه تخفیف ویژه اپل موزیک در آن‌ها مهیاست را شناسایی و تائید می‌کند. این تخفیف تا ۴۸ ماه یا هر زمان دیگری که UNiDAYS تشخیص دهد فرد متقاضی دیگر دانشجو نیست، قابل استفاده خواهد بود و پس از آن، برای دریافت اشتراک این سرویس موسیقی باید هزینه کامل آن پرداخت شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید