یک هدست رده پایه Magic Leap قیمتی بیش از گوشی هوشمند پرچمدار دارد - تکفارس 
یک هدست رده پایه Magic Leap قیمتی بیش از گوشی هوشمند پرچمدار دارد - تکفارس 

یک هدست رده پایه Magic Leap قیمتی بیش از گوشی هوشمند پرچمدار دارد

مهتاب جهاندار
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - 20:54
یک هدست رده پایه Magic Leap قیمتی بیش از گوشی هوشمند پرچمدار دارد - تکفارس 

 Rony Abovitz مدیرعامل Magic Leap اظهار داشت که کمپانی آن قصد دارد بزودی چندین مدل هدست برای مصرف کنندگان خود در نظر گیرد. هدست‌هایی که در قیمت‌های مختفی به فروش می‌رسند و ساختار متفاوتی دارند.

Abovitz بیان کرد که ارزان‌ترین هدست این شرکت قیمتی معادل یک تلفن هوشمند حرفه‌ای و رده‌بالا دارد. وی به تازگی طی کنفرانس رسانه‌ای Recode گفته است:

ما در تلاش هستیم تا محصولی خاص را توسعه دهیم. ما یک کمپانی تولیدکننده محصولات انبوه و بی‌کیفیت نیستیم.

Abovitz می‌گوید هدست Magic Leap One یک نسخه creator edition بوده که سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. این هدست محصولی با قیمت میان‌رده بوده و کمپانی قصد دارد از میزان قیمت آن بکاهد تا افراد بیشتری تمایل به خرید این محصول پیدا کنند. این شرکت می‌خواهد مدل‌های رده‌بالایی عرضه دارد که در گستره محصولات کمپانی قرار می‌گیرند.

این طور که پیداست با هدستی گران قیمت از Magic Leap رو به رو هستیم که از ساختار و فناوری‌های بزرگی بهره می‌برد. متاسفانه Magic Leap قیمت دقیقی برای هدست‌های آینده خود مشخص نکرده از این رو دشوار است تا پیش‌بینی داشت و جزئیات دقیق را دانست. اما به گفته این شرکت ارزان‌ترین نسخه قیمتی معادل یک آیفون ایکس که ۱۰۰۰ دلار می‌باشد، دارد. گزارش قبلی نشان می‌داد Magic Leap می‌خواهد مدل‌های گران قیمتی چون ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلاری نیز در نظر گیرد که در مقایسه با هولولنز مایکروسافت ۳۰۰۰ دلاری قیمت بالایی به شمار نمی‌رود.

Abovitz می‌گوید برای هر هزینه‌ای توجیه کافی وجود دارد. برای مثال هنگامی که به خرید لپتاپ، تلفن‌هوشمند، تلویزیون هوشمند و چندی دیگر با هزینه بالا می‌پردازید قطعا دلایلی دارد. در این میان هدست Magic Leap نیز چنین بوده و قیمت بالا دلیل از ساختار حرفه‌ای هدست هوشمند است.

Magic Leap شرکت بسیار مطرحی نیست و اخیرا اعلام کرده بزودی اولین دستگاه خود را عرضه می‌کند. این شرکت می‌خواهد با همکاری‌های بزرگ به گسترش برند خود پرداخته و محصولات هیجان‌انگیزی را روانه بازار کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.