قیمت لپتاپ نوت بوک ۹ بروزرسانی شده سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
قیمت لپتاپ نوت بوک ۹ بروزرسانی شده سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

قیمت لپتاپ نوت بوک ۹ بروزرسانی شده سامسونگ مشخص شد

مهتاب جهاندار
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 21:11
قیمت لپتاپ نوت بوک ۹ بروزرسانی شده سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

شرکت سامسونگ در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ بود که از لپتاپ بروزرسانی شده نوت‌بوک ۹ رونمایی کرد. مدلی که در طراحی همانند نسل پیشین بوده و در مشخصات سخت‌افزاری بروزرسانی صورت گرفت.

این لپتاپ از صفحه‌نمایش لمسی برخوردار بوده و در یک مدل ۱۳ اینچی هیبریدی با پشتیبانی از قلم اس پن به فروش می‌رسد. اگرچه معرفی دستگاه در ماه دسامبر بود اما تاکنون این کمپانی قیمت محصول جدید را مشخص نکرده است.

به تازگی شرکت کره‌ای تصمیم گرفت تاریخ دقیق عرضه و قیمت نوت‌بوک ۹ جدید را اعلام کند. به گفته سامسونگ کمپانی ۱۸ فوریه نوت‌بوک ۹ را با قیمت پایه ۱۲۰۰ دلار عرضه می‌کند. سامسونگ لیست قیمت نسخه‌های مختلف نوت‌بوک ۹ را چنین شرح داده است.

به گفته سامسونگ نوت‌بوک ۹ سیزده اینچی با قلم استایلوس ۱۳۹۹ دلار بوده اما در نسخه بدون استایلوس قیمت پایه ۱۲۰۰ دلاری دارد. در نسخه بدون استایلوس با پردازنده Core i5 این لپتاپ قیمتی ۱۱۹۹ دلاری داشته و در نسخه Core i7 قیمتی ۱۲۹۹ دلاری دارد. نسخه ۱۵ اینچی نوت‌بوک ۹ قیمتی ۱۲۹۹ دلاری داشته و مدل Notebook 7 Spin نیز با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

نوت‌بوک ۹ پن به پردازنده نسل هشتمی کافی‌لیک اینتل مجهز است که در کنار حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی و برخی دیگر به فروش می‌رسد. مدل معمولی لپتاپ نوت‌بوک ۹ از پردازنده نسل هشتمی کافی‌لیک اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت ۱ ترابایتی، باتری ۷۵وات ساعتی آن را به بزرگ‌ترین و قدرتمند نوت‌بوک تاکنون ساخته شده سامسونگ تبدیل می‌کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

کره‌ای‌ها سخت در تلاش هستند تا بازارهای مختلفی را هدف قرار داده و عرصه را برای رقبا خود تنگ نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.