جزئیاتی از دوربین اصلی و دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس - تکفارس 
جزئیاتی از دوربین اصلی و دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس - تکفارس 

جزئیاتی از دوربین اصلی و دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس

سید محمد معلمی
۷ اسفند ۱۳۹۶ - 16:00
جزئیاتی از دوربین اصلی و دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس - تکفارس 

گلکسی اس ۹ پلاس با صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی، دارای دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی است که نسبت به گلکسی اس ۹، تصاویر باکیفیت‌تری می‌تواند ثبت نماید.

در دوربین اصلی دوگانه گلکسی اس ۹ پلاس، با توجه به تصویری که می خواهید بگیرید، می‌توانید دریچه لنز را بین f/1.5 تا f/2.4 تنظیم نمایید. مشخصاً f/1.5 برای گرفتن عکس در شرایط کم نور و f/2.4 برای تصاویر پرتره می‌باشد.

دوربین ثانویه گلکسی اس ۹ پلاس، ۸ مگاپیکسل است که نمی‌تواند طرفداران سامسونگ را راضی کند ولی وجود قابلیت ضبط ویدیوهای اسلو موشن (حرکت آهسته) یکی از ویژگی‌های مهم آن است.

اسپیکرهای استریو AKG با پردازنده اکزینوس ۹۸۱۰ (و در برخی مناطق اسنپ‌دراگون ۸۴۵)، در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس وجود دارند که می‌توانید از میان رنگ‌های آبی، مشکی، بنفش و خاکستری، دستگاه موردعلاقه خود را انتخاب نمایید. البته گفته می‌شود که برخی از این رنگ‌ها محدود به یک منطقه خاص هستند.

با توجه به اینکه این دو گوشی رسماً معرفی شده‌اند، می‌توانیم امیدوار باشیم که در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس وارد بازار خواهند شد ولی مسئله‌ای که همچنان در مورد این دو پرچمدار سامسونگ نامشخص است، قیمت آنها می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید