نخستین بنچ‌مارک‌های «گلکسی‌اس ۹» مدل Exynos 9810 را مشاهده کنید - تکفارس 
نخستین بنچ‌مارک‌های «گلکسی‌اس ۹» مدل Exynos 9810 را مشاهده کنید - تکفارس 

نخستین بنچ‌مارک‌های «گلکسی‌اس ۹» مدل Exynos 9810 را مشاهده کنید

مهدی شفیعی
۷ اسفند ۱۳۹۶ - 11:13
نخستین بنچ‌مارک‌های «گلکسی‌اس ۹» مدل Exynos 9810 را مشاهده کنید - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اس ۹ (Galaxy S9)‌ و گلکسی اس ۹+ (+Galaxy S9) را در MWC 2018 معرفی کرد و اکنون گزارشی از عملکرد این دو را برای شما آورده‌ایم. ما بر روی گلکسی اس ۹ مدل SM-G960F تمرکز کرده‌ایم. مدلی که با چیپست Exynos 9810 ارائه شده است. تمام گوشی‌ها با پردازنده‌ی کره‌ای عرضه‌ نمی‌شوند. مدل‌های در بازار آمریکا و چین Snapdragon 845 را دارند.

قبل از اینکه نتایج بنچ‌مارک را معرفی کنیم، در ابتدا باید چیپستی که با آن مواجه هستیم را معرفی کنیم.

Exynos 9810 آخرین SoC سامسونگ است، با عملکرد ۲٫۸ گیگاهرتز. پردازنده‌ی گرافیکی که بصورت آن‌بورد است Mali-G72 است. این چیپست از سرعت‌های Cat.18 پشتیبانی کرده سرعت دانلود ۱٫۲ گیگابایت را نیز پشتیبانی می‌کند.

بر روی کاغذ، ۹۸۱۰ از ویدیو‌ی ۴K  در ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند اما سامسونگ تصمیم گرفت تا این ویژگی را غیر فعال کند. چرا که در این صورت برتری ناعادلانه‌ای بر Snapdragon 845 می‌داشت. اکنون از ۴K در ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

ما در زیر به شما بنچ‌مارک‌های گلکسی اس ۹ را نشان می‌دهیم. این گوشی انتظار می‌رود که تمام اندروید‌های حاضر در بازار را از پیش روی‌ خود بردارد. ما از سونی انتظار داریم تا فردا در رونمایی از Xperia XZ2 آن را با Snapdragon 845 عرضه کند، بنابراین ما می‌توانیم این دو چیپست ۱۰ نانومتری را در مقابل هم قرار دهیم.

نخستین بنچ‌مارک‌های «گلکسی‌اس ۹» مدل Exynos 9810 را مشاهده کنید - تکفارس نخستین بنچ‌مارک‌های «گلکسی‌اس ۹» مدل Exynos 9810 را مشاهده کنید - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید