پرچمداران نوکیا در نمایشگاه MWC 2018، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس خواهند بود - تکفارس 
پرچمداران نوکیا در نمایشگاه MWC 2018، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس خواهند بود - تکفارس 

پرچمداران نوکیا در نمایشگاه MWC 2018، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس خواهند بود

پویان ایزدی
۷ اسفند ۱۳۹۶ - 12:03
پرچمداران نوکیا

نوکیا ۲ پرچم‌دار اصلی خود، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۷ پلاس که شایعات در مورد آن‌ها بسیار بالا بود را در MWC 2018 رونمایی کرد. هر دو گوشی، با طراحی عالی، استثنایی و بسیار زیبا هستند.

نوکیا ۴ گوشی جدید در نمایشگاه MWC 2018 خواهد داشت. نوکیا ۱ با اندروید اوریو، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ سیروکو و نسخه ۲۰۱۸ نوکیا ۶٫

نوکیا ۷ پلاس

نوکیا ۷ پلاس اولین گوشی ساخته شده شرکت اچ ام دی گلوبال با صفحه نمایش ۱۸:۹ است و اولین گوشی نوکیا است که با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ وارد بازار خواهد شد.

پرچمداران نوکیا

این گوشی به صفحه نمایش ۲۱۶۰*۱۰۸۰ IPS LCD پلاریزه و لمینت شده مجهز است و ماکزیمم روشنایی ۵۰۰ نیز و کانتراست ۱۵۰۰:۱ دارد.

نوکیا ۷ پلاس از یک بدنه آلومینیومی ساخته شده که طراحی رنگی ۶ لایه سرامیکی را در خود به همراه دارد. بنابراین بدنه این گوشی کاملا صیقلی، کاربرپسند و زیبا است.

این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید با قاب مسی‌رنگ عرضه می‌شود.

پرچمداران نوکیا

در پشت نوکیا ۷ پلاس یک دوربین دوگانه جدید قرارگرفته که ۱۲ مگاپیکسل قدرت وضوح عکس‌برداری دارد. دیافراگم دوربین f/1.75 بوده و دوربین دوم آن نیز یک لنز تلفوتو ۲ برابری است که دیافراگم f/2.6 دارد. دوربین سلفی نوکیا ۷ پلاس ۵ مگاپیکسل است و زاویه دید عریض در آن گنجانده شده. هر سه دوربین کارشده روی گوشی توسط شرکت زایس ساخته شده‌اند.

نوکیا ۷ پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ با ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات میکرو اس دی نیز دارد.

نوکیا ۷ پلاس با قیمت ۴۰۰ پاوند در اردیبهشت امسال به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

نوکیا ۸ سیروکو

نوکیا ۸ سیروکو گوشی به‌مراتب حرفه‌ای‌تر و گران‌قیمت‌تر از نوکیا ۸ است.

پرچمداران نوکیا

نوکیا ۸ از صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی LCD با وضوح تصویر QHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده می‌کند درصورتی‌که نوکیا ۸ سیروکو به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی پی اولد با وضوح تصویر QHD و نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹  مجهز شده است. پردازنده گوشی هنوز هم اسنپدراگون ۸۳۵ است و ۶ گیگابایت رم در آن قرارگرفته.

نوکیا ۸ سیروکو طراحی آلومینیومی نوکیا ۸ را کنار گذاشته و از گوریلا گلس ۵ در پشت و جلوی گوشی بهره برده. قاب میانی هم از استیل مقاوم ساخته شده است.

پرچمداران نوکیا

به دلیل وجود بدنه شیشه‌ای، نوکیا ۸ سیروکو قابلیت شارژ بیسیم را در خود دارد. این گوشی دارای استاندارد IP67 ضد آب و گرد و غبار بوده است.

در نهایت باید بگوییم که دوربین نوکیا ۸ سیروکو به کلی نسبت به نوکیا ۸ تغییر کرده. دوربین این گوشی همان سیستم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نوکیا ۷ پلاس را در خود به همراه دارد. نوکیا ۸ سیروکو با قیمت ۷۴۹ دلار از اردیبهشت ماه در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.