شیائومی می میکس ۲ اس  در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ رونمایی خواهد شد - تکفارس 
شیائومی می میکس ۲ اس  در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ رونمایی خواهد شد - تکفارس 

شیائومی می میکس ۲ اس در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ رونمایی خواهد شد

پویان ایزدی
۷ اسفند ۱۳۹۶ - 12:50
شیائومی می میکس 2 اس

طی هفته‌های گذشته شایعات و اخبار زیادی در مورد شیائومی می میکس ۲ اس شنیده‌ایم. این گوشی پرچم‌دار بعدی شیائومی خواهد بود که به دنبال نسل می میکس ۲ خواهد آمد.

شایعات و تصاویر فاش شده از شیائومی می میکس ۲ اس به پایان خود نزدیک می‌شوند. شرکت چینی شیائومی در پروفایل رسمی خود در ویبو، تاریخ رسمی رونمایی از می میکس ۲ اس را اعلام کرد. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در تاریخ ۷ فروردین ماه ۹۷ رونمایی خواهد شد. پوستر تبلیغاتی نشان داده شده در ویبو عدد ۲۷۳۷۴۱ را نشان می‌دهد که امتیاز بنچمارک انتوتو گوشی شیائومی می میکس ۲ اس است.

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس ۲ اس با یک صفحه ۵٫۹۹ اینچی و نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹ با کیفیت فول اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. پردازنده آن اسنپدراگون ۸۴۵ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. باید بگوییم که به احتمال زیاد این گوشی به اندروید اوریو مجهز می‌شود و از رابط کاربری MIUI9  بهره خواهد بود. این رابط کاربری جدید قابلیت‌هایی را همچون صفحه اصلی متفاوت، تنظیمات مختلف و مد تصویر در تصویر را برای می میکس ۲ اس به ارمغان خواهد آورد.

شیائومی می میکس ۲ اس در mwc 2018 رونمایی نشد، بنابراین معرفی این گوشی به احتمال زیاد در خود کشور چین انجام می‌شود.این اولین باری نیست که سازنده چینی بر خلاف جریان جهانی حرکت می‌کند. در سال گذشته نیز معرفی گوشی می ۵ سی در بیجینگ انجام شد و خبری از گوشی در MWC 2017 نبود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید