هواوی مدیا پد ام ۵ (Huawei Mediapad M5) با صفحه نمایش های ۸٫۴ و ۱۰٫۸ اینچی معرفی شد - تکفارس 
هواوی مدیا پد ام ۵ (Huawei Mediapad M5) با صفحه نمایش های ۸٫۴ و ۱۰٫۸ اینچی معرفی شد - تکفارس 

هواوی مدیا پد ام ۵ (Huawei Mediapad M5) با صفحه نمایش های ۸٫۴ و ۱۰٫۸ اینچی معرفی شد

پویان ایزدی
۸ اسفند ۱۳۹۶ - 11:06
مدیاپد ام 5

اگر تبلت های اندرویدی را در کنار یکدیگر قرار دهیم، هواوی مدیاپد ام ۵ (huawei mediapad M5) بین آن‌ها می درخشد. این تبلت جدید هواوی ساختاری قابل تحسین و سخت افزاری عالی دارد.

مدیا پد ام ۵ در دو سایز ۸٫۴ اینچی و ۱۰٫۸ اینچی معرفی شد، هرچند که به جز سایز باتری و صفحه نمایش دیگر جزییات آن‌ها یکسان خواهد بود. این دو مدل تبلت دارای صفحه نمایش IPS با وضوح تصویر ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسل هستند. همچنین با شیشه ۲٫۵D پوشانده شده‌اند و هواوی ادعا می‌کند که این امر برای اولین بار در تبلت ها رخ داده است.

بدنه کاملا یکدست مدیاپد ام ۵ دارای لبه‌های تقویت شده برای محافظت از ضربه خوردن گوشی است. اگر به دنبال مدل بزرگ‌تر گوشی هستید، هواوی یک کیبورد ۲ در ۱ نیز برای این تبلت ارائه می‌دهد.

مدیاپد ام 5

مدیاپد ام ۵ مجهز به سیستم عامل اندروید اوریو است و با رابط کاربری EMUI 8 وارد بازار خواهد شد. پردازنده موجود در این تبلت کرین ۹۶۰ است. در این تبلت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است. همچنین اسلات میکرو اس دی نیز در تبلت موجود خواهد بود.

تبلت دیگری نیز در پی دو تبلت ۸ اینچی و ۱۰ اینچی وارد بازار خواهد شد. مدیاپد ام ۵ پرو نام این تبلت است و به صفحه نمایش ۱۹٫۸ اینچی مجهز خواهد بود. از طرفی این تبلت دارای قلم m-pen استایلوس هواوی نیز بوده که می‌تواند تا ۴۰۹۶ سطح فشار را تشخیص دهد. روی این استایلوس دکمه‌های کاربردی برای دسترسی به میانبرهای مختلف کارگذاری شده است.

اندازه دو تبلت کاملا یکسان نیست، مدل ۱۰٫۸ اینچی دارای اسپیکر ۴ گانه بوده که توسط هارمن کاردون پشتیبانی خواهد شد. از طرفی مدل ۸٫۴ اینچی دارای اسپیکرهای استریو است. هر دو مدل دارای آمپلی فایر مجزا هستند تا صدای رسا و متوازن هواوی را ارائه دهند.

مدیاپد ام 5

از نظر باتری، مدیا پد ام ۵ کوچک‌تر، به باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و مدیاپد بزرگ‌تر دارای باتری ۷۵۰

۰ میلی‌آمپر ساعت است. هر دو مدل از سیستم شارژ سریع ۹ ولت ۲ آمپر پشتیبانی می‌کنند و درگاه ورودی آن‌ها نیز یو اس بی تایپ سی خواهد بود. تنها ۲ الی ۳ ساعت زمان می‌برد که باتری این تبلت ها شارژ شود.

اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه دارید به وسیله تبلت خود عکس‌برداری کنید، هر دو تبلت مدیاپد ام ۵ دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوکوس خودکار و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستند.

تبلت جدید هواوی در فصل بهار در اروپا، امریکای شمالی، چین ، آسیا و خاورمیانه موجود خواهد بود.

هواوی مدیاپد ام ۵۸٫۴ اینچی۱۰٫۸ اینچی۱۰٫۸ اینچی پرو
۳۲ گیگابایتی۳۵۰ یورو۴۰۰ یورو
۶۴ گیگابایتی۴۰۰ یورو۴۵۰ یورو۵۰۰ یورو
۱۲۸ گیگابایتی۴۵۰ یورو۵۰۰ یورو۵۵۰ یورو
هواوی مدیا پد ام ۵ نسخه ال تی ای۸٫۴ اینچی۱۰٫۸ اینچی۱۰٫۸ اینچی پرو
۳۲ گیگابایتی۴۰۰ یورو۴۵۰ یورو
۶۴ گیگابایتی۴۵۰ یورو۵۰۰ یورو۵۵۰ یورو
۱۲۸ گیگابایتی۵۰۰ یورو۵۵۰ یورو۶۰۰ یورو(تنها برای بازار چین)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید