ال جی وی ۳۰ اس ThinQ و ال جی وی ۳۰ اس پلاس ThinQ رونمایی شدند - تکفارس 
ال جی وی ۳۰ اس ThinQ و ال جی وی ۳۰ اس پلاس ThinQ رونمایی شدند - تکفارس 

ال جی وی ۳۰ اس ThinQ و ال جی وی ۳۰ اس پلاس ThinQ رونمایی شدند

پویان ایزدی
۸ اسفند ۱۳۹۶ - 13:10
ال جی وی 30 اس ThinQ

ال جی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. ال جی وی ۳۰ اس و ال جی وی ۳۰ اس پلاس رونمایی شدند. در این گوشی ها تغییر جدیدی که نسبت به وی ۳۰ معمولی به چشم می‌خورد افزایش میزان رم و اضافه شدن گزینه‌های هوش مصنوعی است.

گوشی ال جی وی ۳۰ اس دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و وی ۳۰ اس پلاس دارای ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

ال جی وی 30 اس

به علاوه سخت‌افزار جدید و قابلیت‌های هوشمند رنگ‌های جدیدی از این گوشی ارائه شده که در تصاویر می‌توانید مشاهده کنید. آبی (Maroccan Bluew) و خاکستری (Platinum Gray) دو رنگ جدید این گوشی ها هستند. البته آن‌طور که به نظر می‌رسد رنگ‌های قبلی برای این گوشی ها موجود نخواهد بود.

کلمه ThinQ که به این محصولات اضافه‌شده نشان‌دهنده هوشمند بودن آن‌ها است. این پلتفرم بر روی دستیار صوتی بیکسبی کار گذاشته شده که می‌تواند به رابط کاربری هم دسترسی داشته باشد و همچنین به وسایل هوشمند متصل شده تا اینترنت اشیا را برای این گوشی پیاده‌سازی نماید.

با نگاهی عمیق‌تر به thinQ، اولین گزینه آن برای دوربین هوشمند است. این گزینه در برنامه گوشی قابلیت تشخیص اشیا را به همراه دارد و به ۸ دسته مختلف پرتره یا انسان، حیوانات، شهر و ساختمان، گل و گیاه، غروب خورشید، طلوع خورشید، غذا و منظره تقسیم می‌شود.

ال جی وی 30 اس

پس از آن QLens قرار گرفته که هوشمند سازی برای تشخیص مواردی چون خرید، قیمت و جست و جوی تصاویر را ارائه می‌دهد. با این گزینه حتی می‌تواند کدهای QR را نیز تشخیص دهید و بخوانید. در هر صورت ThinQ می‌تواند با همه وسایل اینترنت اشیا ارتباط بر قرار کند که از جمله آن به وسایل آشپزخانه نیز می‌توان اشاره کرد.

ال جی به ThinQ و گزینه‌های هوشمند آن و نوع ارتباط با دستیار صوتی بیکسبی قابلیت‌های اتصال زیادی داده تا بتوانند با هم تعامل کنند. شما می‌توانید از ThinQ بخواهید تا تصاویر را جست و جو کند یا عکس بگیرد همچنین با استفاده از بیکسبی وسایل اینترنت اشیا را کنترل نمایید.

ال جی وی 30 اس

قیمت این گوشی‌های هنوز مشخص نیست اما آن چیزی که تصور می‌شود این است که احتمالا با حضور ال جی وی ۳۰ اس و وی ۳۰ اس پلاس  مدل قبلی ال جی وی ۳۰ به کل از بازار حذف شود.

نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند ال جی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید