لپ تاپ میت بوک ایکس پرو با نمایشگر ۳K و حاشیه بسیار اندک معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ میت بوک ایکس پرو با نمایشگر ۳K و حاشیه بسیار اندک معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ میت بوک ایکس پرو با نمایشگر ۳K و حاشیه بسیار اندک معرفی شد

پویان ایزدی
۹ اسفند ۱۳۹۶ - 11:29
لپ تاپ میت بوک ایکس پرو با نمایشگر ۳K و حاشیه بسیار اندک معرفی شد - تکفارس 

در خلال نمایشگاه MWC 2018 هواوی از میت بوک ایکس پرو با نمایشگر ۱۳٫۹ اینچی و وضوح ۳K و نسبت ۹۱ درصدی اندازه صفحه نمایش به بدنه که در نوع خود بی نظیر به حساب می‌آید رونمایی کرد.

ازآنجایی‌که صفحه نمایش این لپتاپ فول اسکرین است هواوی به طور خلاقانه‌ای دوربین را در زیر دکمه f5 کیبورد قرار داده است که از سویی می‌تواند نگرانی‌های امنیتی کاربران را نیز رفع کند.

میت بوک ایکس پرو

وضوح تصویر صفحه نمایش این لپتاپ ۳K با رزولوشن ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسل ۱۰۰ درصد sRGB با ۴۵۰ نیتز روشنایی و کانتراست ۱۵۰۰:۱ است که در بدنه‌ای قرارگرفته که تنها ۱۴٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد و ۱٫۳۳ کیلوگرم وزن. میت بوک ایکس پرو در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای موجود است.

در تست‌هایی که هواوی روی این محصول انجام داده، باتری ۵۷٫۴ وات ساعت آن تا ۱۲ ساعت می‌تواند اجازه دهد تا لپتاپ ویدیو پخش کند، ۱۴ ساعت کار اداری انجام دهد و یا ۱۵ ساعت وب مرور کند. آداپتور یو اس بی سی ۶۵ واتی این محصول حمل شارژرهای اضافی را برای لپتاپ حذف کرده و به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی آن را هرجایی ببرید.

پردازنده این لپتاپ اینتل CoreTM i7-8550U  است همچنین هواوی میت بوک ایکس پرو به یک حافظه SSD پر سرعت NVMe PCIe مجهز است که سرعت خواندن و نوشتن را تا ۳۰۰۰ مگابایت بر ثانیه در رم های ۸ و ۱۶ گیگابایتی افزایش دهد.

میت بوک ایکس پرو

هواوی میت بوک ایکس پرو با دو پورت یو اس بی سی ، ۱ پورت یو اس بی ای و ۱ پورت هدفون جک مجهز شده. هر دو پورت یو اس بی سی از انتقال داده نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان با آن شارژ لپتاپ و اتصال به میت داک ۲ را انجام داد.

هواوی میت بوک  ایکس پرو دارای اسپیکر ۴گانه قدرتمند دالبی ATMOS است که تجربه عالی از صدا و موسیقی را به کاربران خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.