دوربین گلکسی اس ۹ پلاس در DxO امتیاز ۹۹ دریافت کرد - تکفارس 
دوربین گلکسی اس ۹ پلاس در DxO امتیاز ۹۹ دریافت کرد - تکفارس 

دوربین گلکسی اس ۹ پلاس در DxO امتیاز ۹۹ دریافت کرد

پویان ایزدی
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - 12:47
دوربین گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی اس ۹ سر تیتر  همه خبر های موبایل و تکنولوژی هفته گذشته بود. این گوشی در ابتدای هفته معرفی شد. DxOMark تمامی جزییات دوربین این گوشی را تست و نتیجه را اعلام کرده است.

گلکسی اس ۹ پلاس عنوان بهترین دوربین مجهز شده روی گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است. این دقیقا به دلیل سیستم دوربین دوگانه گوشی است که با دیافراگم f/2.4 و دیافراگم f/1.5 برای عکس برداری در موقعیت‌های مختلف ساخته شده است.

توضیحات کلی DxO Mark در مورد دوربین گوشی گلکسی اس ۹ به شرح زیر بوده است:

با مجموع امتیاز ۹۹ DxOMark، سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس به عنوان برترین گوشی ما به حساب می آید. در رده های دوم و سوم گوگل پیکسل ۲ وآیفون ایکس قرار گرفته اند. گلکسی اس ۹ پلاس دارای دوربینی بدون حتی ۱ درصد خطا بوده و در آزمایش های فیلم‌برداری و عکس برداری بهترین نتیجه را از خود به جا گذاشته است.

در صحنه هایی با نور زیاد گلکسی اس ۹ پلاس توازنی بین حذف نویز و کم کردن جزییات ارائه می دهد. با این که سریع ترین فوکوس خودکار حال حاضر را در اختیار ندارد اما از چیزی که فکر می کنیم باز هم سریع تر است. ثبات عملکرد نیز یکی از گزینه های مثبت به شمار می رود.

در موقعیت‌هایی با نور کم جزییات به زیبایی محیط هایی با نور زیاد به چشم نمی خورند اما هنوز هم یک سبک سنگین خاص بین حذف نویز و حذف جزییات وجود دارد. در هر صورت فلش زدن در هنگام عکس برداری نیز نتیجه بسیار عالی به دست می دهد.

گلکسی اس 9 پلاس

درست همچون گلکسی نوت ۸ ، گلکسی اس ۹ پلاس دارای زوم هیبرید با مد فوکوس لایو است. DxO با وضوح تصویر در حالت زوم ۴ برابری بسیار شگفت شزده شد.  این مساله نشان می دهد که عکس هایی که با بزرگنمایی گرفته می شوند از رقبا بسیار تر و تمیز تر هستند. در مد فوکوس لایو DxO مساله محدودی دینامیی را پیش می کشد و اعلام می کند که یک نوع مصنوع سازی محیط بسیار ریز در اطراف تصویر دیده می شود.

امتیاز ۱۰۴ عکس تا به اینجای کار بهترین امتیاز در بین تمامی گوشی‌های هوشمند ممکن بوده است. امتیاز ۹۱ در فیلم‌برداری کمی پایین‌تر است اما هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد. از این رو سامسونگ گلکسی اس ۹ می‌تواند گزینه مناسبی برای هر کاربر علاقه‌مند به عکس برداری و فیلم‌برداری باشد.

DxO همچنین اکسپوژر، رنگ، فوکوس خودکار، فلش، تکستچر و نویز را نیز مورد بررسی قرار داده. گلکسی اس ۹ پلاس همچنین در بخش عکس امتیاز ۱۰۴ و در بخش فیلم امتیاز ۹۱ را کسب کرده که در نوع خود بی نظیر است. جزییات منفی که در بررسی دوربین گلکسی اس ۹ پلاس به چشم می‌خورد، عدم وضوح تصویر در بعضی از موقعیت‌ها و تغییر رنگ بسیار اندک خواهد بود.

به نظر می‌رسد که تست این گوشی از آن چیزی که تصور می‌کردیم جذاب‌تر باشد. همه منتظریم تا این گوشی به عرضه جهانی برسد تا بتوانید از آن استفاده کنیم. نظر شما در مورد گلکسی اس ۹ پلاس و دوربین استثنایی این محصول چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید