توییتر قابلیت نشانه گذاری را برای ذخیره کردن توییت‌ها معرفی کرد - تکفارس 
توییتر قابلیت نشانه گذاری را برای ذخیره کردن توییت‌ها معرفی کرد - تکفارس 

توییتر قابلیت نشانه گذاری را برای ذخیره کردن توییت‌ها معرفی کرد

علیرضا داداش زاده
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - 15:29
توییتر قابلیت نشانه گذاری را برای ذخیره کردن توییت‌ها معرفی کرد - تکفارس 

توییتر اقدام به معرفی یک قابلیت نشانه‌ گذاری برای توییت‌ها کرده است. این قابلیت درابتدا بر روی سیستم عامل iOS مورد آزمایش قرار گرفت اما پس از مدتی اکنون بصورت رسمی برای هردو پلتفرم منتشر شده‌‌است.

توییتر با انتشار این توییت اقدام به معرفی این ویژگی کرد:

آیا نکته‌ای تاریخی پیدا کرده‌اید؟

نمی‌خواهید یک جوک خنده‌دار را فراموش کنید؟

مقاله‌‌هایی درنظر دارید که میخواهید دیرتر بخوانید؟

توییت‌ها را با نشانه‌ گذاری ذخیره کنید، و هر زمان که دوست دارید به آن مراجعه کنید. تنها شما هستید که می‌توانید توییت‌های نشانه گذاری شده را ببینید.

قابلیت نشانه گذاری در زیر گزینه‌ی DM sharing وجود دارد. این گزینه هم اکنون از نو طراحی شده‌است و به شما اجازه می‌دهد که توسط DM توییت‌ها را ارسال کنید،آن‌ها را نشانه گذاری کنید یا این‌که توسط برنامه‌های دیگر در گوشی خود آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

وقتی که یک توییت را به این میانبر اضافه می‌کنید، به پوشه‌ی بوکمارک (نشانه گذاری شده) منتقل می‌شود که می‌توان از طریق منوی کناری در دو سیستم عامل Android و iOS به آن دسترسی پیدا کرد. در این‌جا توییت‌های نشانه گذاری شده به ترتیب زمانی معکوس قابل مشاهده هستد. این قابلیت با شیوه‌ی لایک کردن فرق دارد، بطوری که توییت‌های لایک شده به ترتیب زمانی که توییت‌ها منتشر شده‌اند مرتب میشوند نه به ترتیبی که لایک شده‌اند.

یک چیز جالب درمورد نشانه‌گذاری کردن این است که این قابلیت در بین دستگاه‌ها همگام‌سازی میشود، بنابراین اگر بیش از یک گوشی دارید، با نشانه گذاری کردن توییت‌ها این قابلیت با گوشی دیگرتان هم همگام سازی میشود. البته برای توییتر ناخوشایند است که پیش‌نویس‌ها همگام‌سازی نمی‌شوند.

قابلیت نشانه گذاری هم اکنون برای Android و iOS در دسترس می‌باشد . برنامه Twitter Lite و سایت تلفن همراه توییتر. بنظر می‌آید که این ویژگی به این زودی‌ها برای نسخه دسکتاپ منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید