گوشی ‘Judy’ الجی شماره مدل LG G710 را خواهد داشت - تکفارس 
گوشی ‘Judy’ الجی شماره مدل LG G710 را خواهد داشت - تکفارس 

گوشی ‘Judy’ الجی شماره مدل LG G710 را خواهد داشت

علیرضا داداش زاده
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 09:00
گوشی ‘Judy’ الجی شماره مدل LG G710 را خواهد داشت - تکفارس 

در اوایل این ماه، Evan Blass درمورد گوشی جدید الجی با نام کد ‘Judy’ توییتی را منتشر کرد. این گوشی که دارای  مشخصاتی بالا می‌باشد قرار است که پرچمدار بعدی این کمپانی باشد و برای معرفی در ماه ژوئن برنامه ریزی شده است.

حال، Blass درمورد نام احتمالی این گوشی توییتی را منتشر کرده است. اسم آن LG G710 میباشد. لازم است اشاره کنیم که مدل کره‌ای گوشی G600 ،LG G6  نام داشت، بنابراین میتوان انتظار داشت که این گوشی یا به G6 مربوط باشد یا یک جانشین کامل برای آن. اگرچه Blass ادعا می‌کند که  ‘G7’ اسم رسمی Judy نمی‌باشد اما این نام منتشر شده یک داستان دیگر را بازگو میکند.

توییت Evan Blass:

مدل گوشی Judy برای آنانی که در پی اخبار این گوشی هستند، LG G710 خواهد بود.

الجی برای معرفی Judy در ماه ژوئن برنامه ریزی کرده است. درحال حاظر، شایعات در مورد مشخصات گوشی اینطور میگویند که Judy دارای یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچ (اندکی بزرگتر از V30) دارای پنل +MLCD با ساب پیکسل‌های سفید می‌باشد. این میتواند روشنایی صفحه نمایش گوشی را تا ۸۰۰ نیت افزایش دهد در حالیکه  از یک صفحه نمایش IPS LCD مرسوم توان کمتری مصرف میکند.

بعلاوه، انتظار می‌رود که Judy از یک پردازنده اسنپ دراگون۸۴۵ کوالکام با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت استفاده کند. همچنین دارای حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت خواهد بود که به احتمال زیاد بوسیله کارت حافظه micro SD قابل افزایش خواهد بود. همچنین Judy دارای دوربین دوتایی الجی به همراه عناصر نوری شیشه‌ای و لنز دیافراگم f/1.6 خواهد بود.

از مشخصات دیگر آن می‌توان به صفحه نمایش HDR10، مقاومت در برابر آب،گرد و غبار و ضربه، اسپیکر‌های استریو که به “boom box” معروف هستند، شارژ بی‌سیم و هوش مصنوعی دوربین اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.