مدیر عامل هوآوی: Huawei Watch 3 در راه است، اما نه بزودی - تکفارس 
مدیر عامل هوآوی: Huawei Watch 3 در راه است، اما نه بزودی - تکفارس 

مدیر عامل هوآوی: Huawei Watch 3 در راه است، اما نه بزودی

علیرضا داداش زاده
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 13:15
مدیر عامل هوآوی: Huawei Watch 3 در راه است، اما نه بزودی - تکفارس 

مدیر عامل شرکت هوآوی یعنی Richard Yu می‌خواهد بدانید که شرکتش بر روی نسل سوم ساعت‌های هوشمندش در حال کار است. البته به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود، بلکه این خبر فقط جهت اطلاع می‌باشد.

طبق گفته‌های آقای Yu، نسل دوم این ساعت‌ها در حال فروش خوبی می‌باشد و دلیلی برای عجله کردن نیست. نسل دوم این ساعت‌ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شد و خیلی‌ها انتظار داشتند که نسل دوم آن امسال معرفی شود. به واقع که این اتفاق نیفتاد و همچنین گوشی‌های جدیدی از هوآوی هم نیز معرفی نشدند.

گوشی P20 در ۲۷ مارس راهی بازار خواهد شد، اما طبق صحبت‌های آقای Yu بنظر نمی‌آید که با نسل سوم ساعت‌های هوشمند این شرکت روانه بازار شود. رویداد مهم بعدی نیز IFA می‌باشد که در ماه سپتامبر رخ می‌دهد، اما زمانی طولانی می‌باشد. بعلاوه، هنوز نمی‌دانیم که گوشی Mate 20 در آن رویداد معرفی شود یا خیر، پس بهتر است ساعت نسل سوم را تنها بگذاریم.

یک نکته‌ی دیگر که باید خاطرنشان کنیم این است که، کمبود چیپست‌های ساعت هوشمند یک مانع بر سر راه سازندگان می‌باشد.  “Snapdragon wear 2100” (تنها پیشنهاد شرکت کوالکام) فقط یک نسخه‌ی دستکاری شده از Snapdragon 210 سال ۲۰۱۴ می‌باشد! یک چیپست ۲۸ نانومتری جایی برای تغذیه شدن توسط یک باتری با سایز یک ساعت هوشمند ندارد. شاید آقای Yu باید با بخش Kirin صحبتی داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید