هوآوی نام P20 Pro را توسط بیلبوردی در بارسلونا تایید کرد - تکفارس 
هوآوی نام P20 Pro را توسط بیلبوردی در بارسلونا تایید کرد - تکفارس 

هوآوی نام P20 Pro را توسط بیلبوردی در بارسلونا تایید کرد

میر مهدی حامی
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 20:57
هوآوی نام P20 Pro را توسط بیلبوردی در بارسلونا تایید کرد - تکفارس 

هوآوی قصد دارد تا خانواده جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدارش را در رویداد ویژه‌ای در پاریس در تاریخ ۲۷ مارس اعلام کند. با این‌حال اگرچه ما این را از چند هفته پیش میدانیم، سردرگمی وجود دارد که مدل هایی که آنجا رونمایی خواهند شد چه نام دارند – P20 و p20 Lite درز های زیادی به بیرون داشته اند که به احتمال فراوان خواهند بود، اما در مورد دستگاه سومی که شایعاتی مبنی بر عرضه با ۳ دوربین پشتی دارد چطور؟

تا کنون بر‌این فرض بودیم که این گوشی P20 Plus خواهد بود، زیرا این الگوی نام گذاری بود که شرکت در سال های گذشته استفاده میکرد، اما معلوم شد که در عوض نامش P20 Pro خواهد بود. این توسط خود هوآوی با بیلبوردی که در بارسلونا قرار داشت آشکار شد. شهری که بیلورد در آن واقع شده تصادفی نبوده زیرا نمایشگاه MWC 2018 این هفته در آنجا با اطلاعیه ای برگذار شد.

هوآوی میخواهد صبور باشد، همانگونه که میگوید “تولد دوباره عکاسی در حال نزدیک شدن است” و همه چیز در ۲۷ مارچ آشکار خواهد شد. شرکت همچنین حروف “IA” که در اسپانیایی حروف اول هوش مصنوعی است را هایلایت کرده است. پس اگر به اندازه کافی از این کلمات رمزی شنیده اید خود را برای شنیدن حتی بیش از این‌ها تا پایان این ماه آماده کنید.

P20 Pro چندی پیش توسط تصاویر رندر به بیرون درز کرده ای نمایش داده شده بود، اما در آن زمان ما فکر میکردیم که نامش P20 Plus خواهد بود. انتظار میرود که دوربین سه گانه آن، سنسور رنگی اصلی ۱۲MP ، سنسور سیاه و سفید ۱۶MP و سنسور تله فتو ۱۶MP را دارا باشد. حداقل یکی از آنها دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال خواهد داشت.

برای سلفی شما دوربینی ۸MP با دریچه دیافراگم f/2.0 خواهید داشت، در حالی که گزینه های رَم/حافظه تا ۲۵۶/۸GB بالا خواهند رفت. در قسمت مرکزی ممکن است تراشه Kirin 970 را پیدا کنیم که درون Mate 10  و Mate 10 Pro نیز می‌باشد. صفحه نمایش P20 Pro دارای پنل ۲٫۱۶۰x1080 و ۶ اینچی خواهد بود و دارای باتری ۴۰۰۰mAh خواهد‌بود، حداقل درصورتی که اطلاعات درز کرده دقیق باشند.

بحث برانگیزانه اما نه بطور غیر منتظره، P20 Pro داری بریدگی در صفحه نمایش خواهد‌بود، اما بریدگی کوچک‌تر نسبت به بریدگی موجود در آیفون x که آغازگر این روند بوده است. حاشیه پایینی کاملا از بین نرفته اما آنقدر کوچک شده که سنسور اثر انگشت میبایست به پشت گوشی انتقال یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید