نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 
نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro

محراب کرامتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - 19:06
نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

شیاؤمی در روز ولنتاین سورپرایزی را برای کاربران داشت. این کمپانی در این روز Redmi Note 5 Pro را معرفی کرد. شیاؤمی مدتی است که به دنبال تصاحب بازار با قیمت های استثنایی خود است و در این کار روند موفقی داشته است. شیاؤمی توجه خود را به دوربین سری های Redmi Note قرار داده است تا جای خالی ای در این گوشی ها به چشم نخورد.

نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

اولین نگاه

بلاخره توانستیم دستمان را به این گوشی ۴GB ای شیاؤمی برسانیم. به جای رنگ مشکی از رنگ آبی آن استفاده کردیم. این گوشی شیاؤمی لقب غول دوربین ها را به خود اختصاص داده است. زیرا با قیمتی مناسب و پایین توانسته تا یکی از بهترین دوربین های موجود را در اسمارت فون ها داشته باشد.

نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

پس از باز کردن جعبه گوشی اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند صفحه نمایش آن است. این گوشی شیاؤمی از صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی FullHD Plus با نرخ دید ۲:۱ بهره می‌برد. در قدم بعدی به دوربین دوگانه آن در پشت و دوربین سلفی قدرتمند آن را می‌بینید که در گرفتن تصاویر باکیفیت کم و کاستی ندارد. ظاهر دوربین پشت مشابه آیفون X است که دو سنسور دوربین دارد که در وسطشان فلش LED قرار گرفته است. این سنسور ها متشکل از یک ۱۳MP و یک ۵MP هستند. دوربین جلوی این گوشی تکی است و سنسور ۲۰MP Sony IMX376 را با یک فلش دارد. همچنین قابلیت هوشمند Beautify 4.0 برای دوربین سلفی آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر نکات درخشان این پرچم دار پردازنده آن است. پردازنده قدرتمند Snapdragon 835 SOC در آن نهفته شده است که به خاطر وجود هسته های Kryo در آن قدرت بالایی از پردازش، گیم و سرعت دوربین ها را به ارمغان می‌آورد و نسبت به مدل قبلی خود یعنی Snapdragon 825 عملکرد قوی تری دارد. به دلیل هسته های Kryo قدرت مولتی تسکینگ بالایی از گوشی مشاهده می‌شود که برای کاربران خبری خوش است.

داخل جعبه

در داخل جعبه آن شما شارژر و کابل آن را مشاهده می‌کنید. از سیاست های کمپانی شیاؤمی این است که در جعبه گوشی های خود هندزفری قرار نمی‌دهد. پس به دنبال آن نباشید. با این کار قیمت گوشی پایین تر می‌آید و همچنین کاربر می‌تواند هندزفری و سیستم دلخواه خود را به آن متصل کند.

نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

این گوشی نسبت به Mi A1 اندکی سنگین تر احساس می شود. البته باید گفت که آن گوشی به دلیل باتری ۳۰۰۰mAh خود نازک تر و سبک تر است. در کل RedMi Note 5 جزو نازک ترین های سری RedMi است. در داخل جعبه یک قاب سیلیکونی هم مشاهده می شود که دردسر خرید آن را برطرف می کند. همچنین از قبل بر روی صفحه نمایش آن یک لایه خش گیر و محافظ قرار داده شده که از این کار شیاؤمی به شدت تشکر می شود. متاسفانه شارژر داخل جعبه از قابلیت Fast charging پشتیبانی نمی کند حتی با این که این گوشی این قابلیت را دارد. همچنین از دیگر نقاط ضعف آن این است که کابل داخل گوشی Type-C نیست.

روشن کردن

روشن شدن گوشی به سرعت انجام شد و در اولین بار پیام تبریک MIUI که از بهترین رابط های کاربری اندروید است بر صفحه نمایان شد. همچنین با آپدیت شدن OTA قابلیت Face Unlock گوشی باز شد. در کل سرعت Setup اولیه آن بالا و راحت بود اما OnePlus 5T باز هم سریع تر و مناسب تر بود. رابط MIUI 9.0 هم مثل همیشه جذاب و کار با آن راحت بود. همچنین انواع و اقسام تم و Layout برای گوشی در نظر گرفته شده است و در موقع دلخواه می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

نگاهی به داخل جعبه Redmi Note 5 Pro - تکفارس 

Redmi Note 5 Pro با قیمت حدودی ۲۱۸ دلار برای مدل ۴GB RAM و ۲۶۵ دلار برای ۶GB RAM به بازار عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید