احتمال بازگشت گوشی Moto RAZR - تکفارس 
احتمال بازگشت گوشی Moto RAZR - تکفارس 

احتمال بازگشت گوشی Moto RAZR

سید محمد معلمی
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - 19:56
احتمال بازگشت گوشی Moto RAZR - تکفارس 

تولید دوباره گوشی‌های نوستالژیک نوکیا توسط اچ‌ام‌دی با موفقیت همراه بوده است و اخیراً نیز در نمایشگاه MWC، نسخه جدید نوکیا ۸۱۱۰ را دیدیم و در سال ۲۰۱۷ نیز ورژن آپدیت شده ۳۳۱۰ وارد بازار شد.

حالا گویا نوبت به موتورولا رسیده تا این حرکت را تکرار کند و نمونه پیشرفته‌تر گوشی Moto RAZR را روانه بازار نماید. این خبری است که مدیرعامل لنووو در جمعی از خبرنگاران نمایشگاه MWC عنوان کرده است.

یانگ یوانکینگ در مورد سؤالی مبنی بر احتمال بازگشت Moto RAZR توضیح داد: با تکنولوژی‌های جدید بخصوص صفحه نمایش تاشو، قطعاً از لنووو، گوشی‌های جدیدی را خواهید دید بنابراین Moto RAZR نیز در نوبت است تا نمونه آپدیت شده آن وارد بازار شود.

هنگامی که از او سؤال شد که آیا مخصوصاً در مورد Moto RAZR سخن می‌گوید، اینگونه پاسخ داد: فکر می‌کنم تا هم‌اکنون به این سؤال شما پاسخ دادم.

در سال ۲۰۱۶، موتورولا ویدیویی از گوشی Moto RAZR منتشر کرد که باعث شد ما برخی از خاطرات گوشی‌های ساده مانند اس‌ام‌اس و تماس‌های صوتی را دوباره به یاد آوریم.

با توجه به موفقیت اچ‌ام‌دی در آپدیت گوشی‌های تقریباً قدیمی و کلاسیک، احتمال موفقیت موتورولا نیز وجود دارد زیرا Moto RAZR گوشی بود که حدود ۱۳۰ میلیون عدد از آن به فروش رفت.

حالا با این تصمیم موتورولا می‌توانیم امیدوار باشیم که Moto RAZR با صفحه نمایش، دوربین، بدنه شکل و شمایلی جدید وارد بازار شود.

البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و آن، عرضه خط تولید جدیدی از گوشی‌ها با صفحه نمایش تاشو می‌باشد که باید این نکته را هم بازگو کنیم که هنوز هیچ شرکتی تولید عمده صفحه نمایش‌های تاشو را آغاز نکرده مگر اینکه موتورولا بخواهد این کار را انجام دهد.

اگر این سخنان مدیرعامل لنووو بوی واقعیت داشته باشد، می‌توانیم در همایش IFA گوشی Moto RAZR را ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید