سیستم پیام رسان اندروید پی از آی او اس الهام گرفته شده است - تکفارس 
سیستم پیام رسان اندروید پی از آی او اس الهام گرفته شده است - تکفارس 

سیستم پیام رسان اندروید پی از آی او اس الهام گرفته شده است

پویان ایزدی
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 18:00
سیستم پیام رسان اندروید پی از آی او اس الهام گرفته شده است - تکفارس 

گوگل پیش از این پیش نمایش توسعه دهنده Android P را اعلام کرده بود، که تقریبا به طور انحصاری بر روی ویژگی‌های قبلی به پایان رسیده و عمدتا به توسعه دهندگان مربوط می‌شود. اکثر ویژگی‌های کاربر  در این نسخه،پیش از کنفرانس I / O گوگل در ماه مه اعلام نخواهد شد. حال به نظر می‌رسد که جزییاتی از این سیستم عامل به دست آمده. اعلان های پیام رسان این سیستم عامل از سیستم پیام‌رسان آی او اس الهام گرفته شده.

این بخش از رابط کاربر می‌تواند با توجه به نسخه‌ای که از آن استفاده می‌کنید متفاوت باشد. پانل گوگل به نظر می‌رسد متفاوت از سامسونگ یا LG باشد. اما اگر شما از یک گوگل پیکسل استفاده کرده‌اید، نمی‌توانید از رابط کاربری خاص آن بگذرید. در حال حاضر، در اندروید اوریو، این تغییرات تمام صفحه را پوشش می‌دهند.

پیام رسان اندروید پی

البته، رابط کاربری اندروید، فشردگی بیشتری نسبت به نسخه جدید آی او اس دارد ؛ در عوض، این فقط یک تغییر سبک ظریف بوده که به وضوح تغییرات پنل اعلان را از دیگر جزییات سیستم عامل مشخص می‌کند. هنوز هم جزییات نسخه اصلی اندروید پی در دسترس نیست، پس در هر صورت نمی‌توانیم در مورد رابط کاربری آن نظر دهیم.

گوگل قطعا ایده‌ای از آیفون الهام گرفته، با این حال حتی اطلاعات غنی‌تر در اعلان‌های پیام کوتاه به دست کاربر خواهد رسید. با استفاده از اندروید پی، برنامه‌های پیام‌رسانی قادر به استفاده از یک سبک جدید در اعلان‌های خود هستند و عملکرد بهتری در نشان دادن تصاویر، از جمله تصویر نمایه پیام شخصی شما را دارد. حتی بهتر است، قبل از اینکه بخواهید پاسخ سریع پیام را ارسال کنید، بتوانید پیام‌ها را گسترش دهید و چند خط مکالمه را ببینید.

این به نحوی است برای باز کردن سیستم اعلان‌ها در آی او اس باید با تاچ سه بعدی کار کنید، باید به یاد داشته باشید که در اندروید با کشیدن آهسته (یا دو انگشت) می‌توانید اعلان را باز کنید.
گوگل یک گزینه دیگر را برای برنامه‌های پیام‌رسانی که به طور کامل برای اندروید اصلی است اضافه مرده: توانایی اضافه کردن دکمه‌های پاسخ هوشمند درون خود اعلان. ما هنوز اطلاعات کاملی در این باره نداریم، اما گوگل طراحان را تشویق به استفاده از چیزی مانند برنامه پاسخ که اخیرا ظاهر شده است کرده و به شما این امکان را می‌دهد که از پاسخ‌های هوشمند در اعلان‌ها استفاده کنید.پیام رسان اندروید پی

بسیار امیدواریم تغییرات بیشتری در اطلاعیه‌ها در اندروید داشته باشیم. اندروید اوریو بسیاری از ویژگی‌های گران‌بها را اضافه کرده است که به کاربران امکان کنترل کامل نحوه نمایش اعلان‌ها را می‌دهد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید