آپدیت جدید مرورگر فایل ویندوز ۱۰ به این سیستم عامل رسید - تکفارس 
آپدیت جدید مرورگر فایل ویندوز ۱۰ به این سیستم عامل رسید - تکفارس 

آپدیت جدید مرورگر فایل ویندوز ۱۰ به این سیستم عامل رسید

پویان ایزدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 11:16
ویندوز 10

مایکروسافت سال گذشته زبانه های جدید خود را برای هر برنامه در ویندوز ۱۰  عرضه کرد. در حالیکه تسترها تا حد کمی از آن را توانستند آزمایش کنند، مایکروسافت اکنون اجازه می دهد تا هر تست کننده ویندوز ۱۰ به طور کلی به اکثر قابلیت های این آپدیت دسترسی داشته باشند. بزرگترین افزودنی ها در حال حاضر در مرورگر فایل ویندوز ۱۰ است و آن هم افزودن زبانه ها در این مرورگر خواهد بود که بسیاری از کاربران هفته ها منتظر عرضه آن بودند.

در کنار فایل اکسپلورر، در سایر برنامه های ساخته شده ویندوز سنتی مانند Notepad، Command Prompt و PowerShell نیز پشتیبانی از زبانه ها را دریافت می کنند. مایکروسافت همچنین زبانه ها را در برنامه های Mail، Calendar، OneNote و MSN News فعال می کند، با این امکان که File Explorer در کنار یک نسخه Tabbed OneNote یا Mail اجرا خواهد شد.
مایکروسافت امروزه این ویژگی را با Insiders ویندوز خود آزمایش می کند و این شرکت همچنان متعهد نشده است که این آپدیت را بتوانیم به طور گسترده در ویندوز ۱۰ ببینیم. به نظر می رسد برخی از ویژگی های مجموعه، در نسخه بعدی ویندوز ۱۰ که در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، به دست می رسد. در حال حاضر در Redstone  ۵ با کدنویسی، این اولین ویژگی مهمی است که تاکنون به چشم آمده. انتظار می رود مایکروسافت در ماههای آتی ویژگی های جدیدی را در Redstone 5 در اختیار کاربران بگذارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید