موتورلا درحال کار بر‌روی هدست واقعیت مجازی برای گوشی‌های خود است - تکفارس 
موتورلا درحال کار بر‌روی هدست واقعیت مجازی برای گوشی‌های خود است - تکفارس 

موتورلا درحال کار بر‌روی هدست واقعیت مجازی برای گوشی‌های خود است

میر مهدی حامی
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 18:41
موتورلا درحال کار بر‌روی هدست واقعیت مجازی برای گوشی‌های خود است - تکفارس 

موتورلا مجموعه‌ای از لوازم جانی Moto Mod خود را برای گوشی‌های هوشمندش جمع‌آوری کرده است، از بلندگوی الکسا تا دوربین چاپ درجا. پس این فقط بحث زمان بود که ما چه وقت به این خواهیم رسید: هدست واقعیت مجازی سفارشی ساخته شده برای خط Moto Z و حفره‌ی بزرگ دایره‌ای دوربینش.

اخبار این هدست آینده، امروز از طریق VentureBeat و خبرنگارش ایوان بلاس، با انتشار عکسی از این هدست در تویتر، به‌بیرون درز کرد. اطلاعات بیشتری، مانند زمان در دسترس قرار گرفتن این هدست، وجود ندارد. موتورلا لوازم جانبی‌ متعددی را با زمان تحویل طولانی ارائه کرده است، پس انتظار نداشته باشید که در این مورد نیز این اتفاق سریع رخ دهد.

درحالی که برش دایره‌وار این هدست را بسیار عجیب و غریب کرده است، چیز غیر عادی در آن وجود ندارد. هدست‌های واقعیت‌مجازی اکنون وسیله‌ای عادی برای گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌روند، و بعضی از شرکت‌ها مانند سامسونگ هدست‌هایی را طراحی کردند که فقط با گوشی‌های هوشمند خودشان کار می‌کند. احتمال این وجود دارد که این مورد فقط از ویژگی Daydream VR داخلی خود اندروید استفاده کند.

یک احتمال جذاب نیز برای این Moto Mod وجود دارد که با توجه به آزاد بودن دوربین گوشی در این هدست که می‌تواند از دید کاربر عکس برداری کند، امکان پشتیبانی از ویژگی‌های ابتدایی واقعیت‌افزوده را نیز دارا باشد. با این حال بسیار بعید است که چیزی بیشتر از یک تصویر زنده از جهان در آن باشیم. حتی هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت، که شامل دوربین در قسمت بیرونی می‌شود، هنوز ویژگی‌های واقعیت مجازی را ارائه نمی‌دهد، و آن ظاهرا هدستی تلقی می‌شود که می‌تواند هر دو ویژگی را ارئه دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید