مایکروسافت به دنبال عرضه سرفیس هاب ۲ در ماه های آینده - تکفارس 
مایکروسافت به دنبال عرضه سرفیس هاب ۲ در ماه های آینده - تکفارس 

مایکروسافت به دنبال عرضه سرفیس هاب ۲ در ماه های آینده

پویان ایزدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 12:27
سرفیس هاب

مایکروسافت در حال حاضر بر روی نسل دوم Surface Hub کار می‌کند که از صفحه‌نمایش‌های هوشمند غول‌پیکر ۵۵ و ۸۴ اینچی ۴K است. سخنگوی مایکروسافت در بیانیه‌ای می‌گوید: “Surface Hub یک دسته از دستگاه‌های کاملا جدیدی ایجاد کرد و ما مفتخریم که بگوییم در سراسر جهان این محصول عرضه شده است .ما در حال کار بر روی نسخه دوم سرفیس هاب هستیم و نیمه اول سال ۲۰۱۸ محصول را عرضه خواهیم کرد.

غول نرم‌افزاری در نیمه اول سال ۲۰۱۸ سرفیس هاب ۲  را معرفی می‌کند، اما این که چه زمانی به فروشگاه‌های جهانی برسد مشخص نیست. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی ارتقا سیستم عامل جدید برای دستگاه‌های موجود در Surface Hub است و این شرکت امیدوار است تا بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزار Surface Hub 2 را به مدل‌های فعلی برساند.

کارولینا میلانی، تحلیلگر فناوری در استراتژی‌های خلاق، می‌گوید: “من فکر می‌کنم شرکت‌هایی می‌خواهند در زمینه هاب های دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند. از سوی دیگر فروشندگان نیز بر روی تخته‌های دیجیتالی تمرکز کرده‌اند که به شرکت‌ها یک جایگزین خواهد داد.

سرفیس هاب
گوگل در سال گذشته هاب ۵۰۰۰ دلاری خود را راه‌اندازی کرد، قیمت آن ۴،۰۰۰ دلار کمتر از سرفیس هاب ۵۵ اینچی مایکروسافت بود. مدل ۸۴ اینچی مایکروسافت در حال حاضر ۲۱،۹۹۹ دلار قیمت دارد. در حالی که این گزینه‌های گران‌قیمت هستند، مایکروسافت Surround Hubs را به بیش از ۵،۰۰۰ کسب و کار در ۲۵ کشور جهان فروخته است که بیش از نیمی از ۱۰۰ شرکت Fortunte دارای یک دستگاه هستند. این باعث می‌شود سطح هاب محبوب‌تر از هر دستگاه Surface دیگر برای مشتریان شرکت مایکروسافت باشد.

مایکروسافت پیش بینی می‌کند که تقاضا برای Surface Hub در طول سال از عرضه بیشتر خواهد بود و به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش برای ساخت این صفحه‌نمایش‌های غول‌پیکر به اندازه کافی سریع است. مایکروسافت در سال گذشته شرکت تولیدی خود را برای شرکت Surface Hub بسته بود، احتمالا برای کاهش هزینه‌ها و سرعت تولید در جای دیگر. مایکروسافت ابتدا Surface Hub خود را در یک رویداد خاص ویندوز ۱۰ در ژانویه ۲۰۱۵ اعلام کرد. نمایشگرهای ۴K قرار بود در همان سال عرضه شوند اما تا مارس ۲۰۱۶ در کسب و کارها نتوانستند کار کنند.

منتظر شنیدن بیشتر در مورد Surface Hub 2 در ماه‌های آینده باشید. بعید است که مایکروسافت یک رویداد اختصاصی برای معرفی دستگاه داشته باشد، اما اگر مایکروسافت آماده ارائه سایر سخت‌افزارهای سطحی باشد، ممکن است در یک رویداد  در فصل بهار رونمایی شود. ما انتظار نداریم که مایکروسافت همکاری Surface Hub 2 خود را در کنفرانس سازنده‌ی شرکت انجام دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید