مایکروسافت اکنون درحال فروش نسخه گلکسی اس۹ خود است - تکفارس 
مایکروسافت اکنون درحال فروش نسخه گلکسی اس۹ خود است - تکفارس 

مایکروسافت اکنون درحال فروش نسخه گلکسی اس۹ خود است

میر مهدی حامی
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 17:13
مایکروسافت اکنون درحال فروش نسخه گلکسی اس۹ خود است - تکفارس 

مایکروسافت یک‌بار دیگر نسخه سفارشی خود از سامسونگ گلکسی اس۹ را عرضه می‌کند. این گوشی در فروشگاه‌های مایکروسافت در آمریکا و با برخی از سفارشی‌سازهای مایکروسافت عرضه می‌شود. سحنگوی مایکروسفات در بیانیه‌ای به TrustedReviews، شخصی سازی مایکروسافت بر روی گلکسی اس۹ و اس۹پلاس نسخه مایکروسافتی، پس از جعبه‌گشایی و متصل شدن به وایفای انجام می‌شود.

این شخصی‌سازی ها به احتمال زیاد مانند گلکسی اس۸ سال گذشته است به همراه برنامه‌های مایکروسافت مانند: Office، OneDrive, Cortana, Outlook که همه در دستگاه خواهند بود. لانچر محبوب مایکروسافت اما از قبل نصب نخواهد بود. درحالی که مایکروسافت گلکسی اس۹ را در بیانیه‌ای با عنوان Microsoft Edition می‌نامد، سامسونگ در گفته‌‌ی قبلی خود به The Verge اعلام کرده بود که چنین چیزی وجود ندارد. بر اساس بیانیه‌ی سخنگوی سامسونگ در ماه نوامبر ” هیچ برند Microsoft Edition از هیچ یک از محصولات سامسونگ، وجود ندارد، مایکروسافت به سامسونگ پیشنهاد پیکربندی محصولات گلکسی این کمپانی را با برنامه های خود مانند Office, OneDrive, Cortana, Outlook و بیشتر را داده است”.

احتمالا این اختلاف نظر به یک معامله محرمانه میان سامسونگ و مایکروسافت بر سر مشاجره‌های حق امتیاز اندروید است. این دو این اختلاف را در سال ۲۰۱۵ حل‌و‌فصل کرده بودند و سامسونگ شروع به استفاده از برنامه‌های مایکروسافت نظیر skype, OneDrive, OneNote را در گوشی‌های گلکسی اس۶ و اس۷ کرد. سامسونگ این مجموعه برنامه‌ها را مجددا در گلکسی اس۸ نیز عرضه کرد. اما مایکروسافت نیز شروع به عرضه نسخه خود از دستگاه‌های گلکسی با این برنامه‌ها و شخصی‌سازی‌های از پیش نصب شده کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید