اسپاتیفای نسخه های جعلی برنامه را مسدود خواهد کرد - تکفارس 
اسپاتیفای نسخه های جعلی برنامه را مسدود خواهد کرد - تکفارس 

اسپاتیفای نسخه های جعلی برنامه را مسدود خواهد کرد

پویان ایزدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 10:30
اسپاتیفای

ایجاد برنامه‌های جعلی و خدمات آن‌ها هنوز هم وجود دارند و احتمالا برای مدتی طولانی نیز در دسترس باشند. در حقیقت، دزدی کردن یک برنامه به آن‌قدر هم مشکل نیست و به خصوص در اندروید آسان‌تر نیز هست. پیدا کردن یک نسخه اصلاح شده از برنامه رسمی و ورود به سیستم با استفاده از حساب کاربری رایگان خود، نوعی فریب دادن سیستم و استفاده از برنامه به طور رایگان در نسخه پولی خواهد بود.

Spotify تا به حال نسخه‌های جعلی برنامه را کشف کرده، زمانی که کاربران ایمیلی مبنی بر فعالیت‌های غیرعادی در برنامه برای شرکت ارسال کردند، اسپاتیفای تصمیم گرفت تا حساب‌های کاربری جعلی و برنامه‌های سرقت رفته را مسدود کند. ایمیل‌ها بیشتر نوعی بیداری برای اسپاتیفای بود تا حرکتی را برای مسدود کردن سرقت برنامه انجام دهد. برای به دست آوردن دسترسی Spotify، ایمیل از طرف کاربران درخواست می‌کند تا نسخه‌ای از آپدیت دانلود شده از برنامه را حذف کرده و نسخه رسمی را از Play Store دانلود کنید.

علاوه بر این، اگر Spotify استفاده مجدد از برنامه‌های غیر مجاز را نقض شرایط و ضوابط شناسایی کند، ممکن است به توقف یا لغو حساب شما متوسل شود.

طبق گفته Torrent Freak، برخی کاربران که اعلام کرده‌اند حساب‌های کاربری آن‌ها به سرقت رفته و برنامه دیگر اجرا نمی‌شود و برخی دیگر که از نسخه اصلاح شده استفاده می‌کنند می‌گویند که برنامه آن‌ها هنوز کار می‌کند. کاربرانی که از خدمات گسترش سرویس رایگان اسپاتیفای استفاده کرده‌اند، باید هزینه‌های دیگری را نیز از این پس پرداخت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید