توییتر سرانجام کاربران را وادار به احراز هویت می کند - تکفارس 
توییتر سرانجام کاربران را وادار به احراز هویت می کند - تکفارس 

توییتر سرانجام کاربران را وادار به احراز هویت می کند

پویان ایزدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 11:30
توییتر

جک دورزی، مدیر عامل توییتر، در حال حاضر قصد دارد تا محدودیتی را اعمال کند تا هر کاربری که عضو شبکه اجتماعی می‌شود حتما احراز هویت را انجام دهد.

دورزی می‌گوید: “قصد این است که بازرسی برای همه انجام شود و برای انجام آن به طوری که مقیاس پذیر باشد، مردم می‌توانند برگ خریدهای بیشتر در مورد خود را تایید کنند و لازم نیست که به قاضی و یا مدارک رسمی ارجاع شود.”

Dorsey توضیحات زیادی در مورد این فرایند ارائه نکرد. اما دیگر شبکه‌های اجتماعی، مانند Airbnb نیاز به ارسال مشخصات فیس بوک، شماره تلفن، آدرس ایمیل، و یا شناسه عکس صادر شده توسط دولت دارند.

هنگامی که توییتر ابتدا علامت آبی را برای نشان دادن پروفایل‌های تایید شده (رسمی) اضافه کرد، ابتدا آن را به شخصیت‌های بزرگ دولتی مانند افراد مشهور داد. در نهایت، این شرکت شروع به تایید سایر شخصیت‌های برجسته دیگر، از جمله روزنامه نگاران کرد، که علامت‌گذاری را به عنوان نماد وضعیت در پلت فرم در نظر گرفت. در سال ۲۰۱۶، توییتر هر فردی را مجاز به تأیید درخواست کرد، اما از کاربران خواسته بود که دلایل خود را برای دریافت علامت آبی توضیح دهند. مگر اینکه آن‌ها نویسنده، سازنده یا شخصیت تأثیرگذاری در جامعه باشند. اکثر کاربران عادی علامت آبی دریافت نکردند.
دیوید گازاک، مدیر فروش توییتر می‌گوید: “مشکل اصلی این است که ما از [علامت] برای هویت استفاده می‌کنیم. “اما در تحقیق کاربر، کاربران به این معتقدند که توییتر طرفدار شخصی است که علامت آبی دریافت کرده و هر آن چیزی که او می‌گوید عالی و معتبر خواهد بود، البته منظور ما نیست” ایده این است که اگر همه تایید شوند ، این شرکت می‌تواند معنی علامت را تغییر دهد و کاربران جعلی و مشکوک را شناسایی کند

Dorsey همچنین می‌افزاید که هویت و ناشناس بودن بخش مهمی از توییتر است. او تاکید می‌کند که توییتر سیاست نام واقعی را اجرا نمی‌کند، زیرا می‌خواهد این پلت فرم به عنوان یک فضای امن برای کسی باشد که بتواند ذهن خود را بدون اطلاع دادن اطلاعات قابل شناسایی که به آن‌ها آسیب می‌رساند، بیان کند. این شرکت در حال کار بر روی نمایش بهتر حساب‌هایی است که به صورت جعلی هستند تا بتواند جلوگیری از ترویج از این حساب‌ها ک حقایق غلط را ترویج می‌دهند، انجام دهد. (به عنوان مثال، توییتر حسابdprk_news اغلب به عنوان یک منبع خبری واقعی کره شمالی به شمار می‌رود که کاملا جعلی است.)

Livestream priscope امروز بخشی از پیگیری توییتر در روند احراز هویت همگانی است که به طور آشکارا “سلامت” شرکت را مورد بحث قرار می‌دهد. Dorsey با گروهی از مدیران که مایل به ارائه یک فضای شفاف و باز برای بحث در مورد مبارزه مداوم پلت فرم در برابر مسائل شایع بوده، از جمله گسترش اطلاعات غلط، ربات‌ها، و محتوای خشونت آمیز یا غیر قانونی، در تعامل خواهد بود. اگرچه او می‌گوید که امیدوار است که این گردهمایی‌های غیر رسمی را اغلب برگزار کند. Dorsey مشخصا اعلام نکرده که گردهمایی بعدی در چه تاریخ‌هایی انجام خواهد شد.

او گفت:

ما کارهای بزرگی پیش رو داریم، این یک شب نیست. ما می‌خواهیم به همان اندازه که می‌توانیم باز باشیم. این امر برای بسیاری از ما ناراحت کننده است، اما می‌خواهیم بسیار باهوش و آسیب‌پذیر با همه شما در مورد آنچه که ما با آن روبرو هستیم و چالش‌هایمان صحبت کنیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.