مایکروسافت اکنون در حال ارائه طراحی جدید Outlook.com است - تکفارس 
مایکروسافت اکنون در حال ارائه طراحی جدید Outlook.com است - تکفارس 

مایکروسافت اکنون در حال ارائه طراحی جدید Outlook.com است

میر مهدی حامی
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 17:54
مایکروسافت اکنون در حال ارائه طراحی جدید Outlook.com است - تکفارس 

مایکروسافت در هفته‌های آینده طراحی جدید Outlook.com خود را برای همه کاربران ارئه خواهد داد. طراحی مجدد Outlook.com اولین بار در ماه اوت وارد نسخه بتا شد، و مایکروسافت اخیرا آزمایش‌هایی مرتبط با رابط کاربری و بهبود ویژگی‌های تقویم و بخش افراد در سرویس ایمیل خود را نیز آغاز کرده است. طراحی جدید برای ایمیل داخل Outlook.com در هفته‌های آتی برای تمام کاربران، بدون نیاز به ورود به حالت بتا، استاندارد خواهد شد.

تمامی کاربران Outlook.com همچنین قادر خواهند بود که تقویم مایکروسافت و تغییرات در بخش افراد را امتحان کنند، که شامل طراحی مجدد و اطلاعات تماس بهتر در کارت‌های نمایه می‌شود. تغییرات کلی در قسمت ایمیل Outlook.com شامل بهبود یک‌پارچه سازی اسکایپ، با پشتیبانی از تماس ویدئویی از داخل صندوق ورودی می‌شود. مایکروسافت همچنین در قسمت سازماندهی نیز تغییراتی انجام داده است؛ اضافه کردن تِم‌های جدید به صندوق ورودی و بهبود رابط کاربری برای اضافه کردن افزونه‌ها در Outlook.com.

درحالی که بخش ایمیل Outlook.com به‌طور پیش‌فرض برای تمام کاربران عرضه خواهد شد، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تغییرات تقویم و افراد را دیرتر آزمایش خواهد کرد. نسخه بتا برای این بروزرسانی‌ها باقی خواهد ماند تا به کاربران Outlook.com اجازه دهد که تقویم خود را به رابط کاربری موجود برگردانند تا زمانی که بازخوردها بر سر این تغییرات جمع‌آوری شوند. مایکروسافت اعلام نکرده است که تغییرات رابط کاربری تقویم و بخش افراد در چه‌زمانی به‌صورت خودکار برای همه بروزرسانی خواهد‌شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.