مایکروسافت: Windows 10 S گیج کننده بود، حالت جدیدی از S Mode در راه است! - تکفارس 
مایکروسافت: Windows 10 S گیج کننده بود، حالت جدیدی از S Mode در راه است! - تکفارس 

مایکروسافت: Windows 10 S گیج کننده بود، حالت جدیدی از S Mode در راه است!

مهدی شفیعی
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 12:13
مایکروسافت: Windows 10 S گیج کننده بود، حالت جدیدی از S Mode در راه است! - تکفارس 

چند روز پیش مایکروسافت تایید کرد که قصد دارد تا Windows 10 S را از یک سیستم عامل اختصاصی به حالت ویژه‌ی S برای نسخه‌های ویندوز ده ببرد. در یک پست جدید، جو بلفیوره (Joe Belfiore) خاطر نشان کرد که نسخه‌ی اصلی ویندوز ۱۰ S، که تنها از برنامه‌های Windows Store استفاده می‌کرد، گیج کننده بود. وی به طور دقیق گفت: ما همچنین بازخورد‌هایی از مشتریان می‌شنویم که آن‌را گیج کننده می‌دانند.

برای جلوگیری از این آشفتگی، مایکروسافت اکنون یک حالت ویژه‌ی S برای هر نسخه از ویندوز ۱۰ پدید آورده است. بلفیوره ادامه داد:‌ این حالت با آپدیت بعدی ویندوز ده ارائه خواهد شد و مشتریان می‌توانند در حالت  Windows 10 Home و یا Windows 10 Pro حالت S را نیز فعال کنند. هنوز مشخص نیست که این حالت سردرگمی‌های ویندوز ده و مشکلاتی که با ویندوز استور داشت را برطرف خواهد کرد یا نه اما احتمالا مایکروسافت این روند را بیشتر آشکار خواهد کرد.

 شایعات اخیر حتی حاکی از آن است که مایکروسافت برنامه دارد تا به کاربران Windows 10 Home اجازه دهد تا حالت S را رایگان غیر فعال کنند اما مشتریان Windows 10 Pro باید ۴۹ دلار بپردازند تا به نسخه‌ی کامل Windows 10 Pro دسترسی داشته باشند. بلفیوره گفت: اگر یک مشتری بخواهد حالت S را غیر فعال کند، صرف نظر از نوع ویندوز، می‌تواند بدون هیچ هزینه‌ای این کار را انجام دهد. اکنون سوال این است که آیا حالت جدید S باید فعال شود یا خیر؟ شما همراهان تکفارس در مورد این حالت ویژه از ویندوز ۱۰ چه نظری دارید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.